Recenze (829)
Kosmonaut z Čech (2024)
Vedeli ste, že ten, čo pomáhal Mojžišovi niesť tabule s desatorom mal tetu z Příbrami? A že druhý dôstojník na Noemovej arche sa priženil do Chomutova?? Achdomatkypiči, to zas bola chujovina... Plytký vzťah dvoch cudzích ľudí, efekty ako z ekvalizéru Windows media player a navrch megachytrý CGI pavúk, na ktorého je aj LSD prikrátke. Už hodinu pred koncom to bolo utrpenie... Nejaký uslintaný český jebo si zaplatil u Netflixu dvoch komikov, aby neboli vtipní a kulisára v jednej osobe so scenáristom, aby namrdal čecháčkovstvo do každej tretej scény. To čo bolo toto? Ani ako študentský film by to neuspelo... Zvezdička zato, že som na stotinu sekundy zapochyboval o tom, že to bude beznádejná kokotina. Lenka je píča!
Barbie (2023)
Prekvapivo menšia kokotina, než som čakal. A prvý film, ku ktorého zhliadnutiu som bol vyslovene donútený. Mojou Barbie.
Batman: Zkáza Gothamu (2023)
Keď sa ukáže Ra's Al Ghul, všetko ide do hoven. Rovnaká zlátanina ako debilný komiks. Vraj inšpirácia HPL; iste... Ale len preto, že tam odznejú mená Hasthur a Cthulhu, to ešte netreba brať ako legitímny príspevok k Mýtu. A tých špatných dekonštrukcii komiksu už mám plnú riť. Animácia je pekná v detailoch, ale obligátna až hnusná v tvárach. Meno Sanjay by mali zakázať.
Démon ve mně (2023)
Ach u Šivy, to zas bola nuda... Horor v odtieni mocca o tom, že nemáš zavárať každú kokotinu. Inak také pandžábske V siedmom nebi. Final fight bol stále prehľadnejší a lepšie nasvietený, než posledná bitka v GoT. Smrdí to Netflixom, ale NF to nie je, milý pane... Ring-ding-dong!
Dungeons & Dragons: Čest zlodějů (2023)
Nemôžem inak. Ultrasympatický kasting, skvelé nápady a gagy, obrovské pomrkávanie na všetkých fandov rpg svetov (Baldur's Gate, Neverwinter), pohodová hudba a predovšetkým tá báječná chémia medzi postavami! Plus takmer nonstop akcia s množstvom pamätihodných situácii počnúc prvým útekom, budením mŕtvych až po epické finále. A pritom to stále stíha byť nepredvídateľné. TAKTO má vyzerať fantasy v 21. storočí. Film s kurva veľkým srdcom. A slovenský dabing mi prekvapivo vôbec nevadil.
Chudáčci (2023)
Keby natočil Nymfomanku Boris Vian, nevyzeralo by to inak.
Jak vznikal seriál The Last of Us (2023)
Primerane dlhé vzájomné čonganie si fujár k primerane dobrému serošu. Až som dostal chuť znovu si zahrať obe časti a rewatchnúť seriál.
Papežův vymítač (2023)
Vlastne celkom podarená snaha popularizovať cirkev v očiach verejnosti pre 21. storočie. Russell Crowe je tradične výborný, no neviem sa zbaviť určitého dojmu "hallmarkovskosti". Naviac, sú to peďáci v sukniach a tým ja nič nedarujem.
Pět nocí u Freddyho (2023)
Hrou nedotknutý a asi sa mi aj kus viac páčil cageovský Willyho kúzelný svet... Ale za to finále a atmosféru nemôžem inak. A navyše sa k žánru po rokoch vrátil Matthew Lillard!
Rebel Moon: První část – Zrozená z ohně (2023)
Pôvodne som si azda aj chcel kopnúť, ale nestojí to zato. Frontová línia to schytala za mňa a vydávila si v komentároch dušu, ja som len apaticky vygumovaný a pripravený na výdatný spánok. Naposledy mi tak málo na tom, čo bude s postavami záležalo pri Zámene manželiek. Do mŕtvoly sa nekope. Dobrú.