Recenze (75)
Já, robot (2004)
Oddechová "komedie" :) Roboty mám fakt ráda a tihle vcelku splnili mé očekávání. Jediné, co se mi až tak nelíbilo, je to klišé červené světlo "zlého" robota. Příběh celkem jednoduchý a moc mě jeho vývoj nepřekvapil. Škoda, že tam nebylo víc té robotické nadvlády! Vyřešilo se to až moc rychle a jednoduše!
Dokonalý trik (2006)
Oh, krásný mysteriózní kousek :) Komu z těch dvou mám vlastně fandit? Ani na konci filmu jsem si tím nebyla jistá, haha :D Celý film je nepředvídatelný a to ani nemluvím o tom konci. Prostě pecka :)
Občan X (1995) (TV film)
Skvěle natočené, ale hnus hnus hnus hnus!
Franklyn (2008)
Nemůžu si pomoct, ale hrozně se mi líbí ta atmosféra! Jediné, co bych vytkla, je málo scén z Franklynova světa. Film si musíte pustit několikrát, než si na něj uděláte názor :)
Naruto (2002) (seriál)
Fakt jsem nevěřila, že by mě něco takovýho mohlo zaujmout! :D Páni, už jsem skoro na konci seriálu a furt mě to děsně baví! Většina dílů je opravdu vtipných; každá postava má něco do sebe a to je fakt pecka! :) Naprosto super :D (zhlédnuto: 9/9 sérií)
Na stromě (1971)
Tohle se mi náhodou fakt moc líbilo! Přijde mi, že je to vtipné v každém záběru :) Jedné co mě zaskočilo byl ten konec!
Ošklivka Katka (2008) (seriál)
Proooč? Chápu, že někde v Kolumbii by nějaká ta ošklivka Betty být mohla, ale no tak! V ČR, že by někdo takhle chodil a nebylo mu trapně? :D Nepochopim!
Hvězdná brána: Pravdivý příběh (2006)
Pěkný dokument o bráně! :D Kdo bránu nesleduje, tak mu to asi moc neřekne. Hlavně to vysvětluje Samanta! Come on! :D
District 9 (2009)
WOW! Ze začátku mě to až tak moc neoslovilo, ale musím říct, že tohle se fakt povedlo! Super atmosféra, skvělá animace. Celý film proložený "dokumentem" je prostě super nápad, navíc filmu dodává na "skutečnosti". Náramně jsem se bavila a rozhodně tohle sci-fi doporučuju!
Sloní muž (1980)
Velmi smutný příběh, který ukazuje jaké jsou někteří lidé zrůdy, i přesto, že vypadají zcela normálně.