Poslední recenze (1 853)
Fallout (2024) (seriál)
Fallout je skvelé prekvapenie, ktoré si užije hráč ako aj nehráč. Obrovská pochvala postavám, tie sú napísané naozaj na výbornú. Ella je milé, očarujúce stvorenie a jej Ouky Douky je na nezapletenie, do toho Walton a jeho Ghoul a mnohé ďalšie postavy. Samotný svet je veľmi originálny, každá časť ponúkne niečo nové a vizuálne je to teda nádhera. Našťastie sa tu nešetrilo a po dopozeraní prvej série mám chuť zahrať si aj hru. Nie je to epická podívaná, ale rozhodne veľmi vydarený seriál kde sa na ďalšiu sériu dosť teším. Veľmi nemám čo vytknúť.
Smrtící déšť (2023)
Za celý film pršalo asi trikrát. Inak je to hrozná nuda, kde chodí jedna nesympatická rodinka a hádajú sa. Nič sa tam veľmi nedeje a samotný dážď je využitý veľmi málo. Nepodarilo sa to teda vôbec a slabšie 2.
Hlasy mrtvých (2023)
Tak za mňa nakoniec celkom splnené očakávania. Ciri zdedí hostinec, kde v pivnici žije podivná bytosť. Tá dokáže potom ako zožerie predmet mŕtvej osoby, sa na ňu zmeniť. Má to solídnu atmosféru, je to pekne natočené a zbytočne to neodbočuje. Vytáčalo ma pravidlo 2 minút, ktoré počas celého filmu nikdy nebolo dodržané. Čarodejnica je fajn, masky potešili aj keď veľmi málinko využité. Vďaka atmosfére však bolo celkom desivé aj to vrece na hlave. Ubiehalo to rýchlo a ja som sa osobne dosť bavil. Nie je to niečo, načo si spomeniem ale na druhú stranu v tomto roku konečne pozerateľný horor. 4*.