Recenze (127)
Un hípster en la España vacía (2024)
Lalo Tenorio až moc nevýrazný a Birtukan Tibebe s pridanými kilami ale najmä so strateným charakterom. Temná stránka bohémského života. Inak španielský venkov krásny no žiaľ nevyužitý potenciál námetu.
Rebel Moon: První část – Zrozená z ohně (2023)
Snyder to chcel predať Lucasovi, nevyšlo. Takže úplne zbytočný bootleg Star Wars snímok.
V rytmu srdce (2021)
To hodnotenie je prehnane. Omnoho viac sa mi pacil original La Famille Bélier (2014). Zial, miesto vtipnej komedie to bola skor hallmarkova poviedka.
OUTsideři (2014)
Porzite si radšej originál Vincent will Meer. Jediné čo mi tento film dal je predstava polonahej poriadne vychudnutej Zoë a to dosť pokazí ilúzie.
Star Wars: Vzestup Skywalkera (2019)
Načo?!
Ošin (2013)
Japonský filmový festival
Ještě jednou (2014)
Japonský filmový festival
Rudolf a Mnohajmen (2016)
Japonský filmový festival
Život je úžasný (2013)
Ani cycków, ani rozumu. Ale pamiętam, że pomyślałem: „A może cycki nie są najważniejsze”. Dorosłem? Dobrze jest. Chce się żyć! Veľká vec toto! Veľmi pozitívne vnímaná nemilosrdná realita. Skutočný príbeh, Dawid Ogrodnik a brutálne surové emócie! Poľská kinematografia mi otvorila úplne nové obzory na európsku scénu. Dokonca viac ocenení ako Cicha Noc. A Katarzyna Zawadzka ako poľská Mélanie Laurent.
Malá lež (2019)
Prvý film, kde Nora niečo zahrala. A to som si myslel, že sa to stať nemôže. Aj keď na zlatý glóbus to určite nie je, neviem čo za psychopata toto vymyslel. Klobúk dole pred Lulu a ľuďom, ktorí ju podporili a dali jej v tomto voľnú ruku. Vykradnuté všetky ABC stereotypy ale ono to celkom fungovalo. Dokonca lepšie ako v megalomanskom Crazy Rich Asians! Netreba žiadnu Constance, žiadne americké hviezdy. Toto je smer, ktorým by sa tento segment mal uberať. Niekedy stačí fakt tak málo, ako napríklad skryť titulky v scéne akoby vytrhnutej z Lost in translation.