Recenze (5 552)
Maják (2019)
Trosku takova ala FAMU podivana...ale na jedno zkouknuti ok. Na to, ze je to cernobily a jsou tam celou dobu jen dva herci a jeden majak...no, neusnul jsem u toho. :)
Manželská historie (2019)
Mne to nesedlo. Herci neziskali moje sympatie, naladu na manzelske krize (a pravniky kolem) jsem taky nemel a pokud budu chtit videt vztahovy konverzacni film, vratim se radsi k Woodymu...
Sicario 2: Soldado (2018)
O stupinek slabsi (nebo spis jine) nez jednicka. Ale i tak velmi slusne.
Trojí život (2018) (TV film)
Jednu hvezdu sam sobe za to, ze jsem vydrzel az do pulky...
Hodinářův učeň (2019)
Trosku to zachranila Jana Plodkova v roli zakerne sudicky. Ta byla celkem vtipna. Ale jinak stale ta sama bida jako posledni roky...
Tenkrát v Hollywoodu (2019)
Trosku natazena, ale atmosferou krasne sedmdesatkova podivana.
Joker (2019)
Ze bych uplne padnul na zada to ne, ale je to poctivej americkej bijak.
A na Vánoce přišla láska (1996) (TV film)
Melissa je celkem pohledna dama, takze se to v ramci vanocniho berserku dalo normalne odkoukat. S realitou to samozrejme nema nic spolecneho... :) Gauc, cukrovi, odpocinek...
Vánoční návštěva (2003) (TV film)
I William Shatner potrebuje platit slozenky...
Vánoce naruby (2004)
Nebylo to tak spatny, jak to vypada z nekterych okolnich komentaru. :)