Recenze (5 573)
Padesátka (2015)
Prvni tretina velmi zabavna (v podobnem duchu jako Snowboarďáci, takova hravost), par hodne dobrych vtipu. Ale od chvile kdy se Pavelka oholi, jde cely film do kelu, a posledni dve tretiny filmu sledujeme jakesi drama otce a syna/u... Pozor, film neni o nejakem velkem sexu nebo tak, aby jste si to treba spatne nevysvetlili.
Polednice (2016)
Melo to potencial (jak v pribehu a v obsazeni, tak i ve zpracovani), ale neco se tam nepovedlo... A bojim se bohuzel, ze to pada na rezii...Kolarova bez debat nejlepsi, ta mala holka spatna, tak jak je u nasich detskych hercu v poslednich dekadach zvykem... Celkove slabsi prumer, skoda. 2+ P.S.: nekolikrat jsem behem projekce vzpomnel na film Je třeba zabít Sekala...
Zahrada (1968)
Tohle by slo. :)
Byt (1968)
Svankmajer a ja, to neslo nikdy poradne dohromady...
Malá Věra (1988)
I po letech jde stale o zvlastni film. Perestrojkovy, neradostny. A petadvacetileta Наталья Негода tady vypada spis na tricet nez na osmnact...
Promiňte, omyl! (1963) (TV film)
TV pulhodinova parada, kterou uz dneska nikdo nenatoci. Ani nezahraje.
Jak se státi gentlemanem (1971)
Nema groteska o ridicich a ohleduplnosti atd. Plno znamych tvari.
V pasti (2016) (seriál)
Dobrej severskej (islandskej) krimi serial, sympaticke herecke vykony.
Seance za deštivého odpoledne (1964)
Britska pomala podivana, drama manzelu, kteri unesou malou holku a chteji vykupne...ovsem ne vse jde podle planu. Skvele zahrane, komorni, cernobile.
Ocelové peklo (1995)
105 minut je vrazda. Mit to 75 bylo by to snesitelnejsi. Nic extra objevneho tam neni. Variace na Mad Maxovsky styl, riznuta westernovym vizualem.