Recenze (5 573)
Démon pomsty II: Krvavá odplata (1994)
Malicko, ale opravdu jen malicko lepsi, nez prvni dil. Rekl bych...
Démon pomsty (1988)
Vyborna ukazka osmdesatkoveho filmoveho vizualu ala beckovy horor. Nicmene, jak zminuji nekteri kolegove, neni tam nic co by si clovek zapamatoval do druheho dne. Scenar ala vyvrazdovacka teenageru pusobi zmatene, monstrum (neco mezi Predatorem a Vetrelcem) pusobi trosku rozpacite...a Henriksen to nezachrani. No, zkouknout doporucuju predevsim kvuli te osmdesatkove vizualni atmosfere, jako skolni ukazka muze film pekne fungovat. Jako horor asi moc ne.
Cleopatra Jones (1973)
Jak se pise vsude kolem, dvojka se asi opravdu povedla trosku lepe. Ale tady jsou taky pekna mista a navic tu CJ jezdi C3 a ne Mercedesem. ;)
Vampire Circus (1972)
Jasne ze beckovej, ale ne uplne spatnej "upiri" filmek. Pokud na to mate naladu, muzete ho zkusit. Uvidite podivny tygri tanec nahe zeny, obcas nejakou urizlou hlavu nebo upiri zuby, roztomilou Lynne Frederick, ktera jakoby vypadla z nejakeho gialla, vesnicany s vidlema atd...proste, da se to zkousnout.
Kleopatra Jones a zlaté kasino (1975)
Je tam vse co tam ma byt.
Siegfried (2005)
Nemecka komedie plna takoveho toho detskeho humoru, tj. bliti, prdeni, libani zadku prasete atd. Ale jsou tam docela hezky holky, par forku ujde a je to takove odpocinkove az vyplachove...
Buck Rogers in the 25th Century (1979)
Bozi beckove scifi, kde je vse co tam ma byt. Ja byl uplne spokojenej.
#martyisdead (2019) (seriál)
Pusobi to jako varovne video, zaobirajici se kybersikanou. Problem mam s tim, ze mi toho kluka neni lito. Protoze kdyz clovek udela blbost (nebo je blbej), ma ho ochranit rodina, potazmo rodice. Zde mi prislo, ze rodice meli delat sami co se sebou...a pak je holt problem. Ale spatne udelane to neni. Je to proste takove soucasne, evropske...
Tango pre medveďa (1966)
Divnej film, kterej ma svoje vtipny mista i nudny mista. Urcite stoji za videni, i kdyz muj pocit z toho celeho je takovy rozpacity. Problem je, ze je to vlastne cele o tyrani stareho medveda...chjo. Ja mam zvirata rad, tak s tim mam trosku problem. Rekl bych, ze prvni pulka je lepsi nez druha. A maj tam hezky holky.
Ohnivé ulice (1984)
Je to skvelej osmdesatkovej produkt. Pokud jste mladi duchem, zvladnete par nijakejch pisni a par docela dobrejch, chcete videt gangy a holky a lasku a hrdinu a tak dal, tady je vsecko. Plus spickovej osmdesatkovej destivo-neonovej vizual. Co mi nesedelo byla hlavni postava zpevacky, ktera mela bejt jako strasne dobra, uspesna a strasne FF, ale ani jedno z toho me nepresvedcilo. Kdyz byla nejaka nudna pisen, byla to od ni a hezci holky tam taky byly. Treba Deborah Van Valkenburgh. Ale jinak spokojenost velika. V ramci zanru. P.S.: a nejvtipnejsi postavu hrala Amy Madigan. PPS: a jeste bych vypichnul tanecnici Marine Jahan, ta byla teda zvlastni...