Recenze (5 573)
B.T.K. (2008)
Proste film o seriovem vrahovi. Trosku tv vizual, zadne prekvapeni v deji. 3-
Dark (2017) (seriál)
Audio, video i nektere postavy a napady ok. Ale asi tak v pulce jsem se uplne ztratil a uz nenasel... 2+
Countess Dracula (1971)
Prilis "britske" zpracovani, rekl bych... ale koukat na to bez potizi lze, znate-li formu Hammer filmu. Potesila krasa pritomnych zen, napr. Andrey Lawrence... 3+
Před úsvitem (1981)
Osmdesatkova vyvrazdovacka jak ma byt + sexy Deborah Benson. Nemam co bych vytknul, ale na nejlepsi v zanru to nema. :)
La lupa mannara (1976)
Annik se vyradila, Dagmar byla prekrasna...jinak klasicke ita becko ze sedmdesatek. Nic co by prekvapilo, ale zaroven splnuje normu. :) 3+
Vražda na malém městě (1990) (TV film)
Nenapadny tv film, ktery valcuje lecjaky kinobijak. Obycejny, ale poradne temny pribeh, atmosfera, emoce. A pocitejte s tim, ze druha polovina se temer cela odehrava v soudni sini. Ja jsem spokojen + Barbara v hlavni roli skvela. 5-
Vlkodlak v Londýně (1935)
Sedmdesatiminutova parada. Sice vite vzdy 10 min dopredu kudy se bude dej ubirat, ale myslim, ze to vubec nevadi. Klasika a prvni "vlkodlaci" film. :)))
Vlk (1994)
Mike Nichols dokazal dostat takove star jako je Nicholson, Plummer nebo Pfeiffer do vlkodlaciho thrilleru... :) Nebyt tam tyhle velke persony, nevim nevim... Osobne me moc potesila ucast moji milovane Prunelly Scales. 3+
Legenda o upírech (2007)
Clovek proste neni v tom spravnem detsko - teenagerskem veku, aby tohle mohl nejak seriozne dokoukat. :)
The Nesting (1981)
Docela roztomily horurek, ale nic uplne strasidelneho necekejte. Spis ocenime prijemnou atmosferu ranych osmdesatek. A samozrejme pro me nejdulezitejsi fakt, ze toto byl posledni film bozske Glorie G. 3+