Recenze (168)
Seznamte se, Joe Black (1998)
Nelogický a zdlouhavý, ale ti herci to utáhnou
Poslední mejdan (1984)
Nostalgická záležitost
Poslední noc v Soho (2021)
Dal bych tři hvězdy nebejt toho velkohubýho negra a buzeranta na konci při módní přehlídce. Jinak Anya Taylor-Joy nádherná jako vždy a atmosféra 60. let v Londýně bezvadná
Problém tří těles (2024) (seriál)
Multikulturní blábol
Corpus delicti (1991)
Blbý a povrchní, ale pro pamětníky nostalgie
Jeden den (2024) (seriál)
Brrrr!
Jeden den - Epizoda 1 (2024) (epizoda)
Co to má bejt, novodobá multikulti variace na Takoví jsme byli?! Bílej kluk z dobrý anglický rodiny se zamiluje do hnusný neokomunistickofeministický černošky v roce 1989?!
Láska a anarchie (2020) (seriál)
Dělal jsem v knižním vydavatelství, tak musím ocenit skvělé postřehy o tomto skomírajícím odvětví. Ale co mě opravdu vyděsilo je stav švédské společnosti. Parodie byla jen na povrchu, ve skutečnosti tvůrci seriálu jsou s tímto stavem spokojeni a jen je mrzí že ti blbí lidi to nemyslí opravdově
Signál z neznáma (2014)
Příšerná hovadina
Zhasni a zemřeš (2016)
Vždycky, když se leknu, křičím a rozhazuju rukama a nohama. Tentokrát jsem udělal v kině pěknou ostudu.