Recenze (111)
Santa má bráchu (2007)
Vánoční komedie,která nezaujme ale ani neurazí.
Rozum a cit (1995)
Děj byl průměrný až mírně podprůměrný,ale upřímně nechápu,jak ho může člověk zařadit do žánru komedie.
Simpsonovi ve filmu (2007)
Tak je to stejné,jako jakýkoliv jiný díl seriálu simpsonovi,akorát že je to mnohem delší.Jen nějaké díly jsou slabší,některé zase skvělé.Tento ,,díl" patří mezi ty slabší.Místy vtipné a zajímavé,místy zase nudné...
Simpsonovi (1989) (seriál)
Simpsonovi...co dodat?
Marina (2006) (seriál)
Jak já tohle kdysi hltala..co jsem to byla za blbku O.o?
Účastníci zájezdu (2006)
Jako česká komedie se mi to líbilo.Je to příjemné, zábavné a přiznejme si i vcelku pravdivé..
Bezcenný syn (2007)
Průměrný,mírně nadprůměrný film.S pěkným hereckým obsazením..místy i vtipný.
Milenec nebo vrah (1996)
Průměrný trochu netradiční ,,horor".Pěkné herecké výkony a film byl i poměrně pěkně natočen.
Avatar (2009)
Ze začátku se mi to moc nelíbilo,ale když jsem to viděla podruhé,byla jsem starší a pochopila jsem,jak krásný je tenhle film/pohádka.Děj je záživný,má šťávu.Je jiný,než ostatní filmy,které jsem viděla,dělá ho zajímavým taky to,že se pohybuje v lidském světě a světě avatarů .Taky efekty a animace je úžasná.Sam Wortington to pěkně zahrál a i ostatní herci to skvěle zahráli.Nevím,co bych tomuto filmu mohla vytknout,myslím,že je pěkně natočený,lépe by to asi ani nešlo.
Deník princezny 2: Královské povinnosti (2004)
Ještě horší než první díl.Nudný a trapný děj,ani Anne Hathaway to nezachránila.