Recenze (14)
Croodsovi (2013)
Po delší době povedený animák. Jen mě cosi nutilo přemýšlet nad tím kolik LSD během tvorby tohoto filmu padlo :D
Pán času (2005) (seriál)
Moffat, are you kidding me? :D
Bídníci (2012)
Co kdy komu Jean Valjean udělal, že takhle dopadnul? Shlédnutí tohoto filmu se rovná pár letům galejí ....
Deurim hai - Season 2 (2012) (série)
Po komentářích, které tvrdí že to je děs, jsem přemýšlela jestli se na to kouknu. Koukla a udělala jem dobře, je to pěkné, na první řadu to samozřejmě nemá,ale není to takové zklamání. Ovšem jse naprosto rozladěná z konce jako u první řady a v podstatě u všeho (nikdy neskončí tak ja chci já :D)
Rudá jako rubín (2013)
Knižní předloha mnohem lepší. Upřímě mě film zklamal...nic víc k tomu .
Torchwood (2006) (seriál)
Skoro všichni píšou, jak je 3 a 4 série užasná a nejlepší. Tak jsem se těšila ovšem čekal mě tvrdý náraz. Mě osobně se líbili víc první a druhá, třetí jsem přetrpěla a u čtvrté jsem se modlila aby už byl KONEC, jediné co se mi na čtvrté sérii líbilo byla úplně poslední scéna....
Mechanický pomeranč (1971)
Tak tenhle film mě trošku minul, ne že by to nebyl kulturní zážitek, ale...nevím co k němu dodat určitě stojí za shlédnutí, ale jednou a stačí.
Třicet panen a Pythagoras (1973)
Ke všem českým filmům bývám skeptická (a zvláště k těm novým), ale toto mě mile překvpilo. Zpívající učitel Menzel byl skvěl.
Deník nymfomanky (2008)
špatné, špatné jěště horší!!! Ne moc dobré hercké výkony, scénař taky prapodivný. No dospěla jsem k závěru, že už nikdy nedám na rady svých přátel ohledně fulmů.
Písně o lásce (2007)
Paříž, Louis Garel a Alex Beaupain dokonalost sama. Víc filmů Christophe víc takových filmů!!!