Recenze (1 481)
Panství Downton (2019)
Objektivních 70, fanouškovských 90%. Návrat na Panství Downton jsem si užila ještě víc, než jsem doufala. ❤️❤️
Toy Story 4: Příběh hraček (2019)
Klobouk dolů před kluky z Pixaru, Woody a spol mě i tentokrát dostali. 90% a jdu pro další balení kapesníků.
Anna (2019)
Béčko, ale bavila jsem se. 70%
Penzion osamělých srdcí (2019)
Hvězda navíc za toho fešáka v hlavní roli, jinak tohle už nedrží ani Netflix standard, tady se pohybujeme ve vodách Rosamunde Pilcher. 30%
Rychle a zběsile: Hobbs a Shaw (2019)
Zábavná popcornová jízda, u které jsem se parádně bavila. Moralizující Vin Diesel mi tam vůbec nechyběl. 80%
Dokonalé rande (2019)
Netflix standard, první liga se nekoná, ale pořád lepší, než Hallmark. 50%
Dokonalost (2018)
Uff, uff. Tohle byl bizár roku. 60%
Slunovrat (2019)
Nemohu ten závěr dostat z hlavy. Jsem špatný člověk, když Dani chování dokážu pochopit i s ním trošku sympatizuji? 80%
LEGO® příběh 2 (2019)
Emmet a Lucy opět zachránili město a Batman se zamiloval. Několikrát jsem se zasmála, ale další pokračování nepotřebuju. 70%
Rodiče na tahu (2019)
Jednu hvězdu navíc za Aleca a Salmu, jinak ale hodně zlý! Jako hodně hodně. 😵 30%