Recenze (13)
Mary Poppins (1964)
Muzikál je jen o chlup mladší než já, proto mě dnes možná těší víc sledovat rozlítanou partu kominíků na střechách nežli animovaná zvířátka. Ale kdo by nechtěl takovou chůvu?!
Pojďte pane, budeme si hrát - Potkali se u Kolína (1965) (epizoda)
Jak jeli k vodě... Jeden kyblík na kapotu, dva kyblíky na střechu. Chudák Malej medvěd. Nádherné pohádky, bez výjimky.
Křišťálek meč (2007) (TV film)
Fantastická hudba, trochu rozpačitý děj, od druhé půle se to vleče. Za tu hudbu dávám čtyři...
Malý kousek nebe (2011)
Hořkosladký příběh. Člověk by neměl zapomínat, že neví, co bude za půl hodiny, natož za rok, dva, deset... Jenom ta Whoopi tam tak nějak nepatřila.
Spy Kids: Špioni v akci (2001)
Možná pro děti, ale kdekdo z nás ještě v padesáti není tak docela dospělý. Skvělá zábava - přecitlivělý Hispánec Trejo na konci, to byla třešinka na dortu.
Náhodný turista (1988)
Hodně dobré... možná na každého čeká někdo, kdo ho postaví na nohy.
Šaman (1992)
Ráda se na něj kdykoli podívám, jen to předabování se zrovna nezdařilo...
Mladí jezdci (1989) (seriál)
Moje zelený mládí! Teaspoon a spol... :-)
Tristana (1970)
Bylo to drsné a depresívní, ale nemohla bych nedokoukat...
Paleček a obr (1972)
Tohle dílo jsem viděla v kině jako malá - a nejspíš nás bylo víc, kdo si zakrýval oči. Zkrátka první horror na plátně, ale nejlepší Paleček!