Recenze (205)
The Ark - Everyone Wanted to Be on This Ship (2023) (epizoda)
Tak tohle je hodně špatný, úroveň tvorby sci-fi seriálů šla za posledních 10-15 let hodně nahoru, bohužel u SYFY nedostaly echo že není rok 2010 ... tohle by možná prošlo tehdy, ale v současné době bych tuhle kvalitu vizuálu, dialogů a herectví bral tak maximálně u studentského nezávislého projektu, ne od profesionálů ... jestli tohle přežije sezónu tak to bude zázrak, druhou ale 100% nedostane ...
Agatha Christie: Proč nepožádali Evanse? (2022) (seriál)
Solidní adaptace, ale je to vyloženě jednohubka. Pobaví. 75%
Batman (2022)
Hutná atmosféra, skvělé akční momenty, ponurý ale uvěřitelný Batman, Bohužel DC celkově se v tom hodně plácá není schopno přijít s propojeným vesmírem ala Marvel, takže tu máme neustále rebooty a samostatné filmy s novými představiteli jako tenhle. Není to sice vyloženě špatně, ale prostě je to jednohubka bez úvodu a závěru ... pro fandy batmana dobrý, pro současné publikum zvyklé na seriálovost, návaznosti a propojení málo. 85%
Halo (2022) (seriál)
Já jsem tedy docela spokojený, nečekal jsem moc a je to o hodně lepší. Chief má hloubku a uvěřitelný původ, jsou tu zajímavé zvraty a postavy, technické zpracování velmi dobré, herní momenty skvělé :) Takže doufejme, že to hateři nezazdí a nezkazí nám pokračování. Souhlasím ale s tím, že by si tvůrci seriálu měli nastudovat herní předlohu a nechlubit se veřejně tím, že herní předlohu neznají ... celkově 80%
Jack Reacher (2022) (seriál)
Až nečekaná stylovka, rozhodně velmi věrné předloze. Skvělé "komornější" zpracování, prostě akční krimi vysoké kvality s vyčnívajícím hrdinou :). 85%
Jen vraždy v budově - Série 2 (2022) (série)
Skvělé pokračování, pár výplňových dílů ale všechny mají kratší délku, takže to nejsou klasicky seriály, kde se polovinu série nic neděje, a celkově to do sebe zapadá a naprosto neskutečně hladce propojeno s velkým počtem postav. Není toho ani málo, ani moc. Prostě tak akorát a 8 epizod před velkolepým finále 9 a hlavně 10 ... skvělé herecké obsazení, skvělá chemie na place prostě tohle je seriálová pecka ... finální epizoda druhé série naprosto geniální a zatím nejlepší z celého seriálu. Bude těžké udržet tu kvalitu dál, ale potenciál tam je ... Hodnocení: 95%
Kariéra na spadnutí (2022) (seriál)
Chtělo to víc kůže a realismu s ohledem na prostředí, je to takové zbytečně komorní a cudné, postavy ale mají hloubku a celé je to uvěřitelné (trochu) .... tedy jednání hlavní hrdinky v jistých záležitostech nepochopím, ale nejsem ženská takže to je v pořádku :) ... prostě ženská co neví co chce, a když to všechno má, tak to už zase nechce apod. Jak říkám, že to překvapivě realistické v některých ohledech :) 75%.
Legenda jménem Vox Machina (2022) (seriál)
Nečekaná pecka, svěží zpracování ne zrovna originálního příběhu, ale postavy jsou naprosto senzační a je to pro dospělé a na nic si to nehraje. A baví .... 90%.
Moon Knight (2022) (seriál)
Jiné, originální, bohužel málo propojené s Marvel vesmírem. Ale stále velmi dobré. I když to možná bude jednohubka bez pokračování. 80%
Ms. Marvel (2022) (seriál)
Zase trochu jiného, svěží, výborné hrané převedení originálu. Škoda vysílacího schématu, mám rad všechny epizody najednou, zejména když je to rozkouskovaný film. Za mě celkově 85%