Poslední recenze (6)
Nepřítel před branami (2001)
Ze začázku to vypadalo nadějně ( ostřelovačská scéna v kašně ) ale postupem času se děj hodně rozmělňuje vedlejšími motivy a ztrácí tempo.
Daredevil (2003)
4 hvězdičky za Bulleye
Kmotr (1972)
Není to špatnej film, ale je k uzoufání rozvleklej a zdlouhavej . Časem nastoupí nuda.