Recenze (30)
Spolu (2022)
Za mě skvělý film od začátku do konce.
Ostrov (2023)
Na to, že mělo jít o komedii, jsme se moc nenasmáli. Zezačátku se film vyvíjí poměrně dobře, potom děj stagnuje a je to až do konce nuda.
Buď chlap! (2023)
Za mě naprostá ztráta času. Nebyl v tom ani humor, ani zápletka, ani děj.
Trojí život (2018) (TV film)
Nestojí to za zhlédnutí.
Máma nad věcí (2019) (pořad)
Já si myslím, že takový typ pořadu pro stávající i budoucí maminky v televizi chyběl. Osobně i Agáta mě překvapila, v pozitivním slova smyslu. Mně se to líbí.
Zrodila se hvězda (2018)
Za poslední roky nejkrásnější film, který jsem viděla v kině.
Manžel na zkoušku (2018)
Čekala jsem od toho možná trochu víc, ale fajn oddechovka, u které netřeba přemýšlet..
Za láskou vzhůru (2016)
Konečně film trochu jiný než ostatní tuctové romantické filmy. Pobavil, příjemně překvapil. Krásný příběh, dobré obsazení. Nemůžu hodnotit jinak.
Everest (2015)
Bez diskuzí úžasný film po všech stránkách. Atmosféra v kině by se dala krájet, musím říct, že po dlouhé době vážně věc, co stála za to!
Kameňák (2003)
O kvalitě filmu se vůbec nedá diskutovat, to je jasný.. Ale když máte špatnou náladu a potřebujete film, u kterého se vůbec nemusí přemýšlet.. Tak ujde ;)