Recenze (77)
Rodina na baterky (2021)
O trochu víc vtipu a o dost méně patosu by filmu slušelo.
The Tragedy of Macbeth (2021)
Kdo miluje Shakespeara nebo estetiku černobílého filmu, nebude zklamán. Kdo miluje obojí, bude nadšený.
Asi to ukončím (2020)
První půlka je fakt povedená. Je to temné, pořád čekám, co se bude dít dál, příběh a lynchovská atmosféra mě drží v tenzi. Ale pak přišla druhá půlka filmu...
V síti (2020)
Nejdůležitější dokument roku 2020. A možná i jiných let.
Premiér (2019) (seriál)
Koncentrovaný Jaromír Soukup, koncentrovaný zlo.
Umění sebeobrany (2019)
Hvězda navíc za ten finální souboj :-)
Zaklínač - Začátek konce (2019) (epizoda)
Celkem nuda.
Bob Lazar: Oblast 51 a létající talíře (2018)
Bob je opravář kosmickejch lodí a máte mu to věřit. Tečka.
Deadpool 2 (2018)
První hvězdička je za Enyu v nejzásadnějších momentech filmu a druhá za genderový vtipy. Třetí za to, že to celý bylo vtipnější než jednička.
Kryštůfek Robin (2018)
Jednu na Ewana, jednu za roztomilost a jednu za depresivního oslíka <3