Recenze (349)
Duna: Část druhá (2024)
Nechoďte na to! Už se vám nikdy žádný jiný film nebude líbit.
Invalida (2023)
Nejlepší slovenskej film poslední dekády. Change my mind.
Všechno, všude, najednou (2022)
Samozřejmě, že konec šel typicky poamericku až na hranu patosu. Ale hrozně moc uznávám režiséry za to, že se jim tak šílený koncept nerozpadl pod rukama. Takže už jen za to si zaslouží plnej počet a tu trochu patosu o mateřské lásce jim tentokrát prominu. Možná v jiným vesmíru by to byl o dost horší film.
Andor - Nikdo neposlouchá! (2022) (epizoda)
Z tohohle experimentu by měli ve Stanfordu radost
Rozpolcený (2016)
Mám to mezi čtyřmi a pěti hvězdičkami, čekal jsem možná o trochu geniálnější pointu na konci, ovšem za skvělej výkon McAvoye nakonec jdu na slabších pět.
Star Wars: Příběhy rytířů Jedi - Rozhodnutí (2022) (epizoda)
Opět doplňujeme skládačku. Hvězdy navíc za skvělého záporáka! Proč takoví nemohli být třeba v Rebels?
Star Wars: Příběhy rytířů Jedi - Sithský lord (2022) (epizoda)
Hodně cením zakomponování mistryně Yaddle i hudbu ve stylu Blade Runnera!
Rick a Morty - Noční rodina (2022) (epizoda)
Geniální premisa a skvělá hororová atmoška. Zatím nejlepší díl této série.
Andor - Oko (2022) (epizoda)
Wow, druhý třídílný "film" za námi a zatím je to každou epizodou lepší a lepší. Šestá epizoda je zatím to nejlepší, co seriál nabídl. Fantastická napínavá podívaná, se skvělým vizuálem, která se zároveň nebojí tnout do živého. Takhle by se to mělo dělat, je to fakt poznat, když se toho chopí kompetentní lidé namísto diletantů (ehm ehm Deborah Chow ehm ehm). Fakt výborná práce na seriál, který mi původně připadal naprosto zbytečný natáčet.
Trojúhelník smutku (2022)
What a shitshow! Film roku!