Recenze (48)
Air Force One (1997)
Pokud je to parodie, je to jasných pět hvězd, pokud je to myšlené vážně, tak to "potěžpánbů" a jasný odpad. Víc k tomu asi říci nemohu...
Pravý rytíř (2016) (TV film)
Jedna z mála nových pohádek, co se opravdu povedla. Krásné kostýmy, dobré herecké výkony, hezká pohádková zápletka...zkrátka není nač si stěžovat. Rozhodně nechápu, proč má tak špatné hodnocení.
Země zítřka (2015)
Nemůžu si pomoct, ale líbilo se mi to. Možná je to tím, že jsem od toho příliš neočekávala a tak to moje očekávání splnilo. Jako oddechovka super. Clooney je fešák i v přitroublé disneyovce.
Zápisník jedné lásky (2004)
Ne nemám ráda romantické filmy, ale tady jsem se kupodivu na konci rozbrečela jak malá holka, i když byl celý zbytek filmu docela tuctový. Hvězdička navíc za nádhernou Rachel McAdams a ještě lepšího Ryana Goslinga.
Čtyřlístek ve službách krále (2013)
Miluju čtyřlístek, je to moje dětství a to co s ním provedli je zkrátka odporné. A nikdy by mě nenapadlo, že se product placement dá použít i v kresleném (nebo co to sakra je) filmu.
V řetězech (2006)
Justin Timberlake znovu ukazuje, že je prostě skvělý herec. O ostatních hereckých výkonech ani není potřeba mluvit. Film, od kterého jsem ze začátku neočekávala mnoho, se ukázal být opravdu dobrým a zkrátka mne velmi překvapil. Skvělá hudba i herci. Těsně balancuje na hranici čtyř a pěti hvězdiček.
Totem vlka (2015)
Krásná příroda, úžasná hudba, slušné herecké výkony. Ubírám hvězdičku, protože pár much by se zkrátka našlo a jsem navíc citlivka, takže koukat na brutální ubližování zvířatům je pro mě mučivé.
Láska na druhý pokus (2004)
Nemůžu si pomoct, ale nechápu to vysoké hodnocení..dva absolutně nesympatičtí hlavní hrdinové, příběh plný klišé, herecké výkony i kamera k ničemu. Romantické filmy mám vcelku ráda, ale tohle mě ani nedonutilo soucítit. Vlastně ani nevím proč nedávám odpad..
Mars útočí! (1996)
Nízké hodnocení mne překvapuje, čekala bych, že uživatelé čsfd pochopí nadsázku a černý humor. Pro mě skvělý film, kde herci parodují sami sebe. Burton mi zkrátka zase jednou udělal radost.
Mamma Mia! (2008)
Miluju ten film a co! Je to muzikál a ještě ke všemu ABBA, takže je úplně jedno jestli je tam tuna klišé a spousta příliš sladkých nebo kýčovitých okamžiků. Stejně to můžu vidět stokrát. Má svoje kouzlo ať už je to nádherným prostředím řeckého ostrova, skvělým výkonem Maryl Streep nebo rozkošně hrozným Piercem Brosnanem. Hvězda dolů za nesympatického a trochu slizkého ženicha (Cooper) a několik prapodivných (skoro trapných?) okamžiků. Jo a Christine Baranski je skvělá! Ale stejně je to srdcovka co se neomrzí a basta!