Recenze (448)
Babička Gógó (2010)
Leďas říkal že to je bezva biják ale mě to úplně super nepřišlo táhlo se to jako smrad a nic moc se tam nedělo příliš mnoho dlouhých nyvých pohledů. Ale aspoň vynechali teploušství.
Benny a Joon (1993)
Kýbl sraček.
Bernský zázrak (2003)
Tento pokus o film se vůbec nezabývá návratem německých vojáků ze sibiřských lágrů! Zabývá se pouze a jedině tou nejubožejší zábavou pro lidskou spodinu a tupou lůzu, fotbalem!
Bestie (1988)
Sladká Americká sračka pro vymaštěné blby. Kdyby bojovali roztočenými chlupatými varlaty ať už kozlími nebo vlastními, bylo by to záživnější!
Bez konce (2008)
To točili nějací úředníci finančního úřadu? Humornost tomu odpovídá. Jednoznačně nejhorší balkánský film. Táhne se jako smrad, vtip nikde, děj nikde. Fuj! Majku ti jebem!
Bezva polda (1999)
Fuj! Těšil jsem se na nějakou pěkně nekorektní zábavu především na úkor ohavných transek a dočkal jsem se odpuzující buzerantské agitky s poselstvím: "My jsme buzny, kdo je víc?"
Bílé peklo (2001)
Juchuuu! Zase po dlouhé době nějaký film bez zahušťování čokolády. Konec krapet rozbředlý, jinak dobré.
Bílý tesák (1991)
Trochu teploušské, ale díky 5 lahváčům jsem to nakonec dokoukal!
Bitva na Neretvě (1969)
teploušské, prvoplánové...
Bledý jezdec (1985)
Řekněme 3,35. Je tam pár hluchých míst, jinak koukatelné, ale koule to zase nerve. Prostě takovej film k večernímu gauči, lahváči a žraní salámu z mastnýho papíru. Kdyby tam Clintoris nacpal nějakou bandu zhůvěřilých pederastů, kterým by se mohli celý film gebit obě strany toho zprofanovaného konfliktu, hned by to získalo nějakou novou dějovou linku.