Recenze (448)
Abstinent (2019)
Pozérský hipsterský hnůj.
Bojovník (2019) (seriál)
Ke konci to trochu ztrácí dech a závěr je lehce buzerantský, ale jinak pěkný seriál, kde se pěkně naturalisticky dozvíme, jak pěkně přímočaře se vydělává žlutý krupon.
Bolest a sláva (2019)
Líbí se mi fakt, že se člověk může absolutně spolehnout, že přítomnost bukvic spolehlivě pošle film do hloubky toho nejrozjebanějšího konečníku mezi Pyrenejci.
Budiž světlo (2019)
Fascinující je míra toho, jak takhle silné téma dokáže někdo zpracovat tak megaujeblým způsobem. Inu, Horní Uhry...
Dárek do cely č.7 (2019)
Hodina dvacet by bohatě stačila, ale Osmani holt musí vrhat dlouhé nyvé pohledy.
Jen žena (2019)
Silný film o totálním výplachu mozku kvílením dementa na věži.
Pardon, nezastihli jsme vás (2019)
Zcela nerealistické. Hlavní hrdina je Brit a není každý den ve 4 odpoledne na paštiku? Absolutní korunu tomu nasadil fakt, že toho puberťáka nerozmáznul vo zeď jako masařku, co mu ucucává jeho zvětralý K1664.
Spolujízda (2019)
Krapet tupější.
Továrna na sny (2019)
Je zábavnější hledět 125 minut do hlubin táborové latríny, nechat si velké hovnové mouchy lézt po hubě a honit ptáka, zraněného čápa.
A dýchejte klidně (2018)
Trochu fňukání, trochu čumění, ale dokoukat to šlo.