Recenze (447)
River (2015)
Obstojný film pošle totálně do kopru poslední třetina tím buzerantským moralizováním!
Adú (2020)
Táhne se to jak smrad. A dějou se tam kozí bobky. A je to hnusná pročmoudská agitka. Fuj!
Pěkně blbě (2017)
Pěkně unylá buzerantóza.
Benny a Joon (1993)
Kýbl sraček.
Pride (2014)
Krapet teploušské, nemyslíte?!
Hořkost (1986)
Romantické filmy obecně nejsou můj šálek kávy, občas se najde něco koukatelného, ale tohle je prostě nasráno na talíři!
Spi, děťátko, spi (2009)
Film je jako pohled do latríny. Jedna hvězda za cecky tý bloncky.
Hodina prasete (1993)
Čistokrevná bezduchost.
Wanted (2008)
Debilní vyprávěnka pro hamburgerové hory sádla s IQ BBQ omáčky o kulkách, které létají za roh.
Ip Man (2008)
Pěkná lekce japonštiny.