Poslední recenze (288)
Top Gun: Maverick (2022)
Top film jako blázen. Režie zvládla narvat film emocimi k prasknutí a zvukem i kamerou diváka připoutat k obrazovce. Opravdu pecka a asi jeden z mé top5 nyní.
Zabiják (2023)
Za prvé to byla nuda plná myšlenkových monologů, které byly rádoby až filosofické, ale občas mi spíš nedávaly smysl. Za druhé smysl vlastně celého filmu byl divný, šel prostě od nikud nikam a nijak i skončil.
Monstrum (2008)
Prvních 20 minut totální shit, pak už jen trošku shit. Jako ta rozstřesenost kamery je děsná. Já vím, má to být díky tomu realistické a dokumentární, ale polovinu filmu díky tomu skoro nic nevidět, já nevím, tenhle žánr asi není nic pro mě. Hvězdičku navíc jsem dal za tragický konec, protože kdyby to dopadlo dobře, tak bych asi dal i odpad...
Poslední deníček (4)
Zase jedna filmová
To tak strašně sedí k tomu filmu, až je to k nevíře.....