Recenze (186)
Smrt na Nilu (2022)
Proč se všichni přechozí tvůrci mohli poměrně hodně držet literární předlohy, akorát Amíci si to museli překombinovat, měnit a ještě přidat pár úplně zbytečných scén, které v knize vůbec nejsou? Asi proto, že .... zkrátka "Amíci" :-(
Cirkus Maximum (2022)
Absolutně zbytečný film o ničem - nebyl tam ani děj, ani humor, ani poselství, ani nějaká hlubší myšlenka. Jen nuda, nuda, nuda.
Il Boemo (2022)
Už dlouho jsem se u nějakého filmu tak strašně moc nenudila jako u Il Boemo. Čekala jsem velkofilm, nikoliv víc jak dvě hodiny utahané nudy s operními áriemi prokládané dekadentním sexem.
Hříšný tanec (2017) (TV film)
Nejhorší remake, jaký se kdy povedl...teda spíš nepovedl.
Synové a dcery Jakuba skláře (1985) (seriál)
Ačkoliv je seriál dost "angažovaný" a poplatný době vzniku, nelze mu upřít profesionalitu zpracování a skvělé herecké výkony protagonistů. Ve srovnání se skvosty typu Okres na severu je tento seriál koukatelný. Souhlasím s recenzí Tosima. Tohle Dietl opravdu uměl.
Mozek v plamenech (2016)
Pro mě to bylo moc roztahané a navíc jsem celý film měla dojem, že hlavní hrdinka má po nepodařeném botoxu pořád rozmazanou rtěnku.
Katapult (1983)
Blbé! Jako skoro vše od Párala.
Corpus delicti (1991)
Konečně role, ve které nemusela Bohdalová předstírat. že je dáma.
Příliš osobní známost (2020)
Ani jsem to nedokoukala - blbost postavy ztvárněné Táňou Dykovou mě neskutečně vytáčela.
Štěstí je krásná věc (2020)
Jedna jediná usmolená hvězdička za Petra Kotvalda a Zdeňka Godlu. Jinak to byl extra shit.