Recenze (30)
Lovci pokladů: Na hraně historie - Rodokmen (2023) (epizoda)
Po předchozích dílech a napětí jde seriál hodně dolů. Za mě odpad, škoda..
Betlémské světlo (2022)
Hrozný. Čekal jsem víc. Duo Svěrák a Svěrák a vznikne tahle slátanina? To snad ani nejde popsat jak je to nepovedený. Jako a fakt tomu dá někdo pět hvězd?
Devadesátky - Král diskoték (2022) (epizoda)
Druhý díl mnohem lepší, jiný level. Jen ten Jonák je hroznej, hrozně špatně zahranej.. 4* za tenhle díl. Hudba super.
Jaula (2022)
Prostě nádhera. Do hororu daleko..
Laser na mimozemšťany (2022)
Až neuvěřitelně trapný film..
Noc 12. (2022)
Začátek vypadal slibně. Konec jsem čekal lepší, on tedy nakonec nepřišel. tak třeba pan spisovatel dopíše a ukončí :-)
Stíny v mlze - Hlasy (2022) (epizoda)
Děs, Špalkové hrozně podaný herecký výkon, jen podtrhuje nemotornost seriálu.
Stíny v mlze - Prank (2022) (epizoda)
Každý díl je horší a horší, stále jsem čekal nějaké zlepšení, ale bohužel..
Střídavka (2022)
To je pilot k seriálu? Film to není ani náhodou..
Studio 666 (2022)
Tak jsem do dokoukal do konce a opravdu sračka všech sraček, ale asi to tak máte, když nevíte co s penězma..