Recenze (362)
Dobrodružství Poseidonu (1972)
Po Cameronově majstrštyku s Titanicem je Dobrodružství Poseidonu pravděpodobně hned za ním co se týče kvality a popularity i přesto, že jde o značně odlišný film. Zde je spíše vtip než romantika a atmosféra je jednoznačně nezaměnitelná v souvislosti s dobou kdy film vznikal. Myslím tím především velký důraz na herecký projev hlavních představitelů ale také jednotlivé scény a posloupnosti které jsou jednoznačně stylem a trendem tehdejší doby ve filmu. Především v amerických filmech. Jistojistě můžu říci že na tu dobu jde o velice kvalitní katastrofický film s dobrými herci. 4* za 78%
Rudý škorpion (1988)
Béčko jako vyšité ale z hlediska nenáročné zábavy je to perfektní. A to především i proto, že tento snímek si ani na něco víc nehraje. To co člověk chce a očekává od Lundgrena a Rudého škorpióna zde rozhodně dostane což není u filmů tohoto typu tak úplně pravidlem. A nejvíc mě dostávali prupovídky typu: "Padej, českej šmejde" :D. Za mě 3* za 65%
Bůh masakru (2011)
Největší síla tohoto snímku spočívá v hereckém umění čtveřice vynikajících herců. Přesto že se film odehrává pouze na jednom místě ( lépe řečeno v jednom bytě ) je perfektně zvládnutý co se týče humoru, stopáže a především jak již jsem uvedl po herecké stránce. Nemusí to sednout každému, ale mě se tento ojediněle zvláštní černý humor nesmírně zamlouval. 4* za 80%
V hlavě (2015)
Zajímavý nápad a originálí námět od Pixaru je povětšinou zárukou dobré zábavy. Ačkoliv zde není až tolik vtipu jako u jiných animáků tak nemohu říci, že by jsem se dobře nebavil. Ten menší poměr úsměvných scének zde totiž vyváží již zmíněná originalita a dostatečně dobrý scénář. 4* za 76%. Mimochodem Bing Bong je úžasně rozverná postavička :D
Casper (1995)
Typická klasika z "devadesátek" která není žádným pohádkovým veledílem ale jednou za čas na podívání třeba s dětmi to určitě není špatné. Ačkoliv byl za mého dětství Casper velký hit a nosil se na všem možném podobně jako dnes např.Mimoni, poprvé jsem ho viděl až nyní. Malinko tak nějak "americky" laciné ale milé. 3* za 59%
Prázdniny (2006)
Pohodová a svěží romantická komedie s dobrými herci a jednoduchou zápletkou mi dala přesně to, co jsem od ní očekával. Výborný film pro odreagování i pobavení, řekl bych vhodný jak pro ženy tak i muže. Nikoho neurazí a zábava je 100% zaručena především díky scénáři který není tuctový a již zmíněnému obsazení hlavních rolí. 4* za 78%
Ranhojič (2013)
Nevšedně laděný historický snímek, je perfektně vyvážený jak obsahem tak formou. Skvělý dramatický zážitek, ve kterém ačkoliv není mnoho akčních scén a bitev, jak je tomu v posledních letech u historických filmů neblahým zvykem, tak i přesto nenudí a upoutá diváka svým ojedinělým tématem a krásnou výpravou. 4* za 80%
John Wick (2014)
Příběh není dokonalost sama ale co se týče akční stránky Johna Wicka, tak jde o nejlepší akční film co se za poslední dva roky natočil, co jsem viděl. Srovnatelnou zábavu z akce jsem zažil snad již jen u Kingsmana, který je ale povahově úplně jiný. Tady není žádná nadsázka a lze se zasmát pouze u drsných a stylových průpovídek Johna Wicka typických spíše pro filmy s Arniem! Stylově mi to trošku připomělo "96 hodin" s Liamem Neesonem ale zde byl mimořádný a ojedinělý způsob boje hlavního hrdiny který se mi obzvláště líbil a Keanu Reeves tak dal o sobě po delší době vědět výraznější rolí a dokázal, že jeho hraní ještě nepatří do starého železa! 5* za 85%
Dědictví aneb Kurva se neříká (2014)
Že to dopadne tragicky se dalo čekat ještě než byl natočen první záběr. Naprostá zbytečnost točit taková pokračování. Závěr prvního filmu byl zkrátka dokonalý a nemělo se do toho zasahovat. Koruna je z toho cítit z Vizovic až do Prahy. Lhal bych kdybych tvrdil že jsem se párkrát nezasmál. Ale když vezmu v potaz, že jsem to spočítal na prstech jedné ruky a že ten nejslabší vtip či hláška z prvního dílů je lepší než ta nejlepší ve dvojce, je to zoufale málo! A tak přiblblý děj jen diskredituje předchozí dílo! Páni herci, máte opravdu zapotřebí si takto pošlapat pověst? Tento fakt chápu pouze u Bolka, ten kvůli dluhům přišel snad i o svůj klaunskej nos z "Manéže" ale ti ostatní mi nepřijdou že by zrovna dřeli bídu. 1,5* za 34%
Hrajeme s Alim (2015) (pořad)
Místy dobrej vtip nebo moment ale celkově mi koncept tohoto pořadu přijde neoriginální a asi po 2 nebo 3 dílech Vás to více než omrzí! Je to pořád jedno a to samé dokola. A nezachrání to ani ti nejsledovanější streameři, youtubeři, vlogeři a dokonce ani okoukaní hosti. 1,5* za 27%