Poslední recenze (10)
Kouzelník Žito (2018) (TV film)
Žádná hitparáda.. je zvláštní, že mě to celkově nesralo tak, jako Svěrákovi Tři bratři, představitel Žita je velmi špatný, nevím proč opět za každou cenu musíme všude zpívat, Kříž svou artikulací a projevem mě taky rozčiluje, Liška s Vilhelmovou přirozený herecký projev.. No přežil jsem to ve zdraví..
Svět pod hlavou (2017) (seriál)
Nemůžu si pomoct, ale mě se to prostě líbilo. Trojan excelentní. Má to atmosféru, něco je trošku přestřelené, ve snaze zachytit tehdejší dobu (hlavně některé dialogy) ale celkově jsem neměl problém.
Temný Kraj (2017) (seriál)
po prvním "nekonečném" dílu (a to sledováno bez reklam) bych to nazval jedním slovem a to UTRPENÍ. Jednu hvězdu za Vaculíka a Novotného, ti jediní mi tam nevadili.. Na konci dílu mě v titulcích "dostalo" upozornění, že případ pokračuje a kdo, že prý je vrah? A dále jsem byl upozorněn na to, že vrah bude odhalen v dalším díle. To jsem netušil, myslel jsem si, že vraha už nikdo nikdy nevypátrá, jsem rád, že vím, že bude dopaden v druhém díle, autoři se asi obávali toho, aby se někdo vůbec na další díl díval, u mě marný pokus, já to určitě nebudu.