Recenze (4 184)
Hotel Continental - Oddanost pánu (2023) (epizoda)
Tak tenhle díl byl blbučký a zcela zbytečný. Nebýt skvělé hudby a zajímavého vizuálu, tak to ani nedokoukám.
Hotel Continental - Bratři ve zbrani (2023) (epizoda)
Je to takové zbytečné dílko, ale fakt dobře se na to kouká. Mel měl dostat víc prostoru. Děj přímočarý, bez kudrlinek, hudba geniální, stejně precizní je střih a kamera. Za mne tři a půl hvězdy za první díl.
Silver Hawk: Maska spravedlnosti (2004)
Být to natočeno v roce 1994, tak by to byla pecka. V roce 2004 už to působí děsně nablble. Ani ne tak tématem, jako provedením. Nicméně souboje parádní, takže ty dvě otlučené hvězďule tomu dám.
Sunshine (2007)
Vizuálně dokonale vymazlená hnačka, kde dění, zejména v poslední třetině filmu moc smyslu nedává. Upřímně, některé sekvence byly nádherné, ale jako celek mne to vůbec nechytlo.
Red Force (1986)
Ve své době asi něco, dnes zoufalá nuda se šíleně trapně zrychlenými záběry.
Zaklínač: Pokrevní pouto (2022) (seriál)
Fakt to bylo blbučké a navíc zcela zbytečné. On zaklínač, je také pěkná kravina, ale toto je ještě vyšší level ptákovinovitosti. Proč se k tomu propůjčila Michelle Yeoh, to by mne fakt zajímalo. Za mne 20% ani nevím za co.
Pátrání za devatero horami (2023)
Je to pitomoučké, ale pár vtipných momentů by se našlo. 40%.
Baletka (2023)
No, John Wick to zrovna není, ale na stranu druhou, jistá podobnost by tam byla. Vlastně nemám problém s 55 kg mstitelkou, ale spíše se záporáky, kteří byli umělohmotní, kožení neherci. Také chybělo napětí a draw, který jsem postrádala zvláště u akčních sekvencí. Bylo to prostě moc korejské, ale jako celek určitě lepší, než většina toho, co jsem z této země viděla. za mne 55%.
Město bohů (2002)
Rio de Janeiro ve své pravé podobě. Snímek vyvolává drsnou pachuť na jazyku a vroucí modlitbu na rtech: "Bože, ať se ten ksindl (jakéhkoliv původu) nikdy neusadí tady u nás". Film je skvěle udělaný. Kamera, střih, prostě vše.
Naprostý zabiják (2023)
Docela vtipný snímek, který s hororem nemá moc společného, za to je zábavný. Hlavní hrdinka sympatická, mělo to hlavu a patu a i vtipný závěr. Nebylo to nijak chytré, ale jako jednohubka na sychravé odpoledne v pohodě. Za mne 65%.