Recenze (4 171)
Letecké katastrofy - Vyčkávací obrazec (2022) (epizoda)
Pilot šetří provozní náklady společnosti tak důkladně, až se mu z toho zamotá šiška a pošle všechny pod drn.
Tam, kde jsem nikdy nebyl (2005)
Krásný, poeticky laděný příběh, jenž rozkrývá složité lidské myšlenky a pocity a ukazuje nám, že i všední věci mohou mít své kouzlo. Nicméně fantasy to není. Za mne 75%.
Dampyr (2022)
Začalo to docela působivě a pak se to zvrhlo v takovou ptákovinu, že to až fyzicky bolelo. Hlavně dialogy zabíjely brutálně. Přitom tan námět nebyl zas tak marný a využití válečných lokací levné a přitom působivé. Škoda, že v tom nehrála jediná osoba, co by uměla hrát a že akci řídil nějaký dement. Upřímně je to tak max na jednu a půl hvězdy za snahu.
Zloději času (1981)
Dnes již velmi úsměvné triky, ale příběh docela dobrý.
Parchant s ďáblem v těle (2022) (seriál)
Námět vcelku dobrý, leč je to celé takové upatlané, umazané a značně neucelené. Herci banda necharismatických a nesympatických joudů, hudba fádní. škoda, neb potenciál by tam byl. Za mne 35%.
Úřad kouzelnických záležitostí (2018) (seriál)
Viděno jen pár dílů, pro děti asi dobré, byť poněkud nablblé.
3% (2016) (seriál)
První série mne zcelauchvátila á to jak námětem, hereckými výkony, ale i gradací děje, propracovanými zvraty i psycjologickou hrou. Druhá už byla maličko slabší, zbytečně zmatečná, ale pořád zajímavá, pak už to šlo téměř klasicky z kopce. Na třetí sérii je dobře vidět, že tvůrci se snažili vymáčknou z diváckého zájmu co se dá, byť jim došly nápady a a začali se motat v kruhu. Čtvrtá série ten sešup jenom potvrdila hlavně tím stupidním závěrem. Tak, jako tak hlavně ta první série opravdu stojí za to. Škoda jen, poněkud chudého vizuálu, ten mohl být zajímavější a hlavně propracovanější. Jako celek dávám 60%..
Halo - Season 1 (2022) (série)
Začalo to vskutku skvěle, ale od třetího dílu šlo vše do kopru. Samé kecy v klecy, spousta patosu a nudných dlouhých pohledů do nikam. Hru neznám, ale příběh mne nezaujal, postavy mi byly celou dobu ukradené a místy jsem se v tom docela ztrácela. Druhou řadu už koukat nebudu. 35%.
Nadace - Série 1 (2021) (série)
Knižní předlohu neznám a tak mne neuráží to, co zde většina popisuje, že to tvůrci úplně posrali. Nicméně dějový linka je tak zmatená, neucelená, příběh zmatečný a pointa nikde. Herecké výkony velmi nevyrovnané a dialogy chvílemi úplně zabíjely. Akce také nžádná sláva. jediné co tedy hodnotím pozitivně je dech beroucí vizuál a krásná hudba. Za to dávám 1 a půl hvězdy. Jinak pruda roku. Do druhé série se už asi nepustím.
V pasti: Barcelona (2023)
Zatímco jednička byla docela pecka s pečlivě budovanou atmosférou, tak tento počin byl vedle, jak ta jedle. Prakticky nic nedávalo smysl, napětí téměř nulové, nudné a zoufale zmatené. Herci toho moc nepředvedli a místy jejich chování popíralo vše, co se v prvním snímku jasně stanovilo jako pravidlo pro přežití. Navíc jsem se těšila alespoň na jenoho mimozemšťana a místo toho jsem dostala hromadu mimoňů. Odpad nedávám, ale není to tomu daleko. Upřímně, být to ještě o 10 minut delší vypíchnu si obě oči a prorazím ušní bubínky.