Recenze (1 587)
Gándhí (1982)
Pro mne výborné , žádná nuda . Velká osobnost . Nádherný film .
Poslední císař (1987)
No opravdu výborné ! ! bravooo .
Pomsta mrtvého muže (2013)
Tak celkem slušné , ale na pětku to není . Místy až moc akce a závěr dost přehnaný . Takže dobré , ale žádná bomba to není .
Sólista (2009)
Uvažoval jsem , že dám tři , ale za tu krásnou hudbu jsem přidal jednu hvězdu navíc . A Těžké to mají lidé bez domova , opravdu jo .
Náhodné setkání (1999)
Zase tak slabé to nebylo . je to dívatelné . Možná trochu nemožné , ale co my víme . Tož dobré .
Na křídlech vážky (2002)
TO , ŽE JE NĚCO PO SMRTI , SE JIŽ VÍ . VŠE POKRAČUJE , JINAK A JINDE . FILM NENÍ ŠPATNÝ JEN SE TLAČÍ DOST NA PILKU . JE TO K JEHO ŠKODĚ . MOHL TO BÝT DOSTI DOBRÝ FILM . JEN TO NĚJAK NEVYŠLO . ŠKODA .
Vyvolený (2000)
Napínavé jak kšandy. DOSTI DOBRÉ .
Moll Flandersová (1996)
NĚJAK mne to zaujalo . Tož zajímavé , smutné , drsnější i dojemné .
Učitelé (1984)
Jelikož jsem učil , rozumím tomu .
Brubaker (1980)
Robert ve formě a potlesk na závěr u plotu až se ježily chlupy . jojo . Solidní film .