Recenze (1 588)
Rychlé šípy (1969) (seriál)
Pro mne zásadní seriál mého dětství . Klíčový . Jedinečný . Neopakovatelný .
Ceremoniář (1996)
Velmi dobrý film a výborný Hrušínský . Film potřebný a důležitý .
Limonádový Joe aneb Koňská opera (1964)
JÁ se kdysi trochu těšil a bác ho . NÁÁÁÁŘEZ . Tornádo LŮŮŮŮ . Jaja .
Spalovač mrtvol (1968)
Tak to je silná káva . I po těch letech mi jde v některých scénách husí kůže . Tak to je , budu parafrázovat Aleee , - MASO ! ! Štavnaté , propečené , a krvavé maso . Herz - bravooo . A Hrušínský Rudolf hlavně .
Sestřičky (1983)
OPRAVDU VYDAŘENÉ . VELMI DOBRÉ . VÝBORNÉÉÉ . MISTR KACHYNˇA . NO A SKVĚLÉ JIRÁSKOVÁ , MIHULOVÁ A DO TOHO VÍZNER A VETCHÝ . PARÁDNÍ KOUSEK .
Waterloo po česku (2002)
NĚCO SE MI LÍBILO , DIVNÉ CO ? JO , TO JE ŽIVOT .
Kundun (1997)
Krááásný film , i moudro tam bylo . A to je to hlavní poselství filmu , sdělit nějaké moudré myšlenky nám normálním lidem , potažmo divákům .
Muži v říji (2009)
Vcelku vtipné , solidní Zedníček a Dulava ,no i Bareš pravda . Pěkné vábení , Čáková nebrala telefon a nakonec zazpívala . Váša zvláštní role a nakonec plány cesty přes obec skončily v poli . A tak je to téměř se vším u nás . Jde to do brambor . U toho filmu je to naopak , tož pěkné .
Fahrenheit 9/11 (2004)
NO CELKEM SÍÍÍÍÍLA . SILNÝ DOKUMENT .
Vyměřený čas (2011)
NO musím říci vcelku vydařené a neotřelé . Napětí tam bylo a dobrý konec . A DOBRÝ KONEC - VŠECHNO DOBRÉ . Takže slabší čtyři . Nebo střední , to bude lepší .