Recenze (1 588)
Důvěrný nepřítel (2018)
NO nápad slušný , zpracování dobré , dům hrozná krychle , krásná příroda , dramatický závěr , Gabriela ,, peknáá dieuka " -jako dívka , Dyk takový slabší a Zuzana dobre šalena . Celkově se to dalo . Stačí ovšem jednou vidět .
Nic jako dřív (2017)
DOKUMENTY mám rád . Jsou tak nějak ze života . Občas tam trochu něco ,,přehráli " , ale to je i v životě . Za mne dobrých * * * a půl . JO A Renča JE KUS . Sen mnohých kluků i mužů . To teda jo . NO a ta její matka ta nehrála nic , ona taková zřejmě je . Divní rodiče , divná doba , divné vztahy . A o tom je tento dokument .
Zrodila se hvězda (2018)
Musím říci , že tohle se hooodně povedlo .Bylo tam asi všechno co má v takovém filmu být . Skvělá hudba , láska , napětí , konflikty , atmosféra z koncertů a tak dááále . A rovněž dramatický závěr a vynikající závěrečný song! Prostě fakt pecka tohoto roku . Bravooo . Cooper i Gaga perfkt . Za mne * * * * a půl . Mohu svým přátelům a známým jen doporučit .Takhle se dělá hudební film .
Úsměvy smutných mužů (2018)
NĚJAK jsem čekal od ,, hvězdné " trojky daleko něco více . Dušek se rozplynul u brány , nechápu . Chybí tomu filmu opravdovost a osudy rodinných příslušníků . No Dobří holubi .... jsou stále na špici .
Lynč (2018) (seriál)
Celkově dám tří * * * a to přivřu jedno oko . Ovšem tolik scénáristů bylo jen ke škodě . Sedmý díl dost přehnaný .Pavel Křížů nezklamal , tohle mu jde . Ovšem Anděl a Bendig , tak nějak slabé výkony na úrovni lepších amatérů . Ovšem Dvořák a Stivínová to vyrovnali . Jěště , že tak .
Lukas (2018)
Vyhazovač se stará o dcerku, aby měl na živobytí .Změní zaměstnavatele a začnou potíže . Všechny vyřeší , ale sám nedopadne dobře . Tady Jean podává takový až surový výkon , který mu člověk věří . Jedna z jeho lepších rolí za poslední roky . Takový lehčí nadprůměr . Jen tak dál Claude .
Hrozba v poušti (2008)
Nevěděl jsem co očekávat a byl jsem překvapen , že to nebylo jen stále nějaké střílečky , ale bylo to i z jiného soudku . Myslím , že tohle se může klidně stát . A to kdekoliv na zemi .
Hastrman (2018)
TAKOVÝ zvláštní film . Na to , že hlavní roli hrál K. Dobrý , tak opravdu velmi dobrý . Pěkné záběry krajiny , lidové zvyky za oněch časů , podvodní záběry rovněž skvělé . Simona je nová neotřelá tvář , taková jakoby obyčejné děvče z venkova ovšem s buřičskou náturou . Ta tomu dodala čistotu , koketnost i poetičnost , a zárovenˇ lehkou tajemnost . A jelikož filmům moc nerozumím , tak musím dát * * * a půl * . Myslím , že je to lehce nadčasový film , který si diváka najde i po letech . DOST DOBRÉ .
Motýlek (2017)
Jelikož jsem viděl kdysi originál a byl to teda nářez , tenhle pokus byl vcelku důstojný . Oba kluci se snažili , leč na původní hrdiny nemají . Tudíž kdo neviděl původní verzi , asi bude spokojen .
Miss Hanoi (2018)
Zajímavý nápad , horší zpracování , netradiční role Novotného . Celkem spíše lehký podprůměr . Stačí jednou vidět . Ale snaha se cení . A poněkud nesourodý a nezajímavý scénář . Tak snad příště Zdenˇku .