Recenze (1 588)
Metanol (2018) (TV film)
Perfekt Vaculík . Bylo to napínavé , drsné , alarmující , dost reálné , hlavně první díl . To teda JOOO . Ten druhý už neměl takové napětí , ale celkově hodnotím čtyři**** .
Dukla 61 (2018) (TV film)
JÁ myslím , že velmi dobře natočeno , sice Taclík mi tam vůbec nesedl , ale Issová to výborně vyvážila . I ten Langoš to zvládl dost dobře . A KONEČNĚ NĚKDO NATOČIL O TÉTO TRAGÉDII FILM . Škoda , že to trvalo tak dlouho . Za mne čtyři a půl * . Bravooo .
Prezident Blaník (2018)
TO byl teda ...Ču...r..áááááák !! SORRY . Tohle mělo být vtipnééé??? Humuuus . A TO ČTYŘI PSALI SCÉÉÉNÁÁÁŘ . TVL .....
Cizinec ve vlaku (2018)
NO tak nějak průměr . Trochu překombinované , přehnaný až nesmyslný skok z vagonu na druhý vagon , dost akční finále destruktivní filmu , myslím tím ten vykolejený vlak , pak nastoupila jednotka k osamělému vagonu a Michael je hrdinou roku . Napětí film sice má , ovšem nic originálního to zase není . Liam nezklamal , ale dostával ve vlaku celkem dost na frak . Také už není žádný mladík . Ale fanoušci budou , myslím , spokojeni .
Nikdy nejsme sami (2016)
TAK jsem to shlédl včéééra v TV konečně celé , nebotˇ z kina jsem odešel celkem brzy znechucen a řeknu vám , že Roden to vystihl hned v úvodu filmu , na tom wc , jak lovil to hovno - docela to vystihl , film je celkem o hovně . Sorry jako . Bylo mi až z toho nevolno . FAKT HNUUUS !! Naše kinematografie jde pomalu do ppprrrrr . . . . Zlatí režiséři Svěrák , Hřebejk , Menzel , Vejdělek , Prušinovský . A Sedláček .
Bajkeři (2017)
KDYBY mi bylo 17 let , tak bych řekl , jo dobrýýý kámo , dobrý film , gegy , hlášky super . Jelikož mi je více , tak musím říci - doost ubohý , trapný , až stupidní humor . Hlavně často s tím přirozením šéfa dívčího týmu , dále skupinový líbací trapný závěr , natož i filmové štěky Matonohy , Suchoše a Vaška Postráneckejch . Pěkná byla jen ta kytara u ohně ve španělském rytmu , to jo . No alesponˇ něco . Uvidíme co dále napíše Petr Kolečko . Snad to nebude zase takovááá kravina . Držím palec . Zdarec .
Vražda v Orient expresu (2017)
Známí herci , různé efekty , osobitý Branagh , sníh, hory , široká spolupráce několika zemí a výsledkem je lepší detektivka . Stačí to ? Pro mne , tak nějak, ani neee . Včetně dabingu , ten se nevydařil . Bohužel .
Královna z Katwe (2016)
JOOOO, šachy to je hra . Musíš u teho hodně mysletˇ a přemyšletˇ . Fiooona to dala . I když její život nebyl lehký . CHudák starostlivá máma , to také neměla jednoduché . A kouč to dobře vedl . Čepku z hlavy dolůůůů .
Nit z přízraků (2017)
NEVŠEDNÍ , zajímavý , neobvyklý, výborný film . Těžko zařaditelný .A vynikající Daniel . Bravooo.
Cesta divočinou (2017)
FAAKT UBOZE SLABÉÉÉÉÉÉÉÉ !!!!!!Nedoporučuji .