Recenze (36)
Absolvent (1967)
Nebýt dokonalé hudby pánů Simona a Garfunkela, film by se mi v žádném případě nevryl tak hluboko do paměti. Ale stalo se a zůstane tam ještě hodně dlouho :)
Afro Samurai (2007) (seriál)
Naprosto zničující atmosféra, geniálně propracovaný vizuál a skvělý hudební doprovod od RZA. Svět Afro samuraie mě okamžitě pohltil, leč musim přiznat, že po třech minutách mi byl jasný vývoj celé zápletky včetně rozuzlení. Tahle šablonovitost a předvídatelnost mi brání v udělení páté hvězdičky, přesto sem si tohle dílo maximálně vychutnal a komukoliv ho rád doporučim.
Carnivale (2003) (seriál)
Bravo! Smekám před HBO, nevzpomenu si na jediný jejich projekt, který by nedopadl minimálně nadprůměrně... Tenhle seriál jsem celý dokoukal až teď, dříve jako menší jsem se u něj příliš bál. Přesto ve mě atmosféra prostředí těch mnoho let přetrvala aniž bych viděl byť jen jeden díl v kuse. To už samo o sobě něco znamená :) A nakonec jsem i rád, že jsem se do něj pustil až teď, příběh je pomerně komplexní a člověk musí často přemýšlet, hledat mezi řádky.. No každopádně už jen za tu výpravu/kameru/kostýmy by to bylo minimálně za 4*, já bych objektivně hodnotil 4 a půl, a to především kvůli rozvleklejší první sezóně. Domnívám se, že se dala zkrátit klidně o 4 epizody a tempu by to jedině prospělo. A celkově stejně hodnotím pěti hvězdičkami, protože v druhé sérii už bych chybu hledal jen hodně těžko, seriál má myšlenku, začátek a konec (ač otevřený, přesto mám pocit kompaktnosti). A ještě k tomu finále první série za doprovodu mého uplně nejmilovanějšího soundtracku vůbec od Zimmera? Není co řešit :)
Derren Brown: Magie a manipulace mysli (2004) (pořad)
Derrenovi nevěřim ani ten nos mezi očima...
Dobrodružství Žraločáka a Lávovky (2005)
Ta jedna hvězdička je z lítosti,
Hvězdná srážka (1978)
Viděno na LFŠ 09 se simultánním dabingem a s klidným srdcem můžu říct, že šlo o jeden z mých nejlepších kinozážitků v životě :) Snad nikdy jsem se u filmu tak nenasmál, takže já jednoznačně za 5*.
Iluzionista (2010)
Nádherně nakreslené, ale obsahově poměrně prázdné..
Láska a smrt (1975)
Vysoce vtipné situace se střídaji s vysoce trapnými... Celkově je ale těch výborných mnohem víc :)
Live 8 (2005) (koncert)
Nehodnotitelný... Ale kdybych přece jen musel, tak 5*, za dokonalý výstup kompletní sestavy Pink Floyd.
Muž bez stínu (2000)
Velmi svižný, originální film, který sráží na kolena posledních 20 minut.