Recenze (5)
Hobit: Bitva pěti armád (2014)
Z prvých dvoch častí mi v hlave neutkvela žiadna scéna, z tejto si budem pamätať len ešte debilnejšie, over-the-top cgi, špecificky cgi prasa, cgi losa a cgi kozy, ktoré sa vzali boh vie odkiaľ.
Chlapectví (2014)
Pointless.
Hra o trůny (2011) (seriál)
Degenerates, degenerates everywhere. Fantasy telenovela ktorá ma dokázala akurát nasrdiť absolútne nesympatickým obsadením (s výnimkou "Boromira" a "trpaslíka"), o ničom dialógmi, plus, časté opakovanie slova "fuck" a zobrazenie činnosti s týmto slovom spojeným mi na nálade tiež nepridalo. Edit: Pred nedávnom som sa k seriálu vrátil (2014), tej nahoty tam už snáď bolo menej? (Prípadne som to rovno preskakoval, I guess.) Stále nechápem význam niektorých dejových liniek, napr. tej s Theonom. Okrem Tyriona sa však dá nájsť viac sympatických postáv, už aj snáď Arya, Brienne či Jorah. Seriál však nemôžem s čistým svedomím doporučiť, ani ma nejak nenalákal na čítanie kníh. Edit po piatej sérii. Tak teraz je to telenovela hlavne o tom, ako si scenárista ráno povie: "A jak bych ty postavy dok*rvil teď?" Strašne sa to celé vlieklo a skončilo to veľmi neuspokojivo.
Star Wars: Epizoda II - Klony útočí (2002)
"I don't like sand. It's coarse and rough and irritating and it gets everywhere."
Soudce Dredd (1995)
*** bez Roba Schneidera.