Recenze (58)
Ach, ty vraždy! (2010) (seriál)
nejzvrhlejší na tom je, že ČT tyhle několik let starý vykopávky vysílá znovu a znovu jako novinky a že ony v kontextu vážně jako novinky působí...
Artefakta (2013) (pořad)
vyděsil mě trochu nezvykle patetický a nervní projev jana buriana v úvodním díle. jinak se zřejmě zařadím mezi stálejší diváky, byť si nemyslím, že by to byl dokument a "něco jako noc s andělem" :)
Arthur (2011)
russell brand sám o sobě mi přijde úžasný, dokázala bych se na něj dívat hodiny a poslouchat ten jeho britskej přízvuk, i kdyby opakoval jen malou násobilku. no. i tak mě mrzí, že ze všech těch filmů, kde jsem ho v poslední dopbě viděla, za něco stojí jen jeden, forgetting sarah marshall (česky s citem přeloženo jako kopačky). ostatní filmy se až trapně podobají tomuto - pár vtipných detailů či situací a potom jenom takové romantické porno (= cvičení povinných sestav, silou, s minime emocí).
Bohémové (2005)
rent patří mezi moje nejoblíbenější muzikály, ale tuhle filmovou adaptaci považuju za špatnou. nechápu, proč se režie musel ujmout zrovna chris columbus??? z nářezu se tak stala tuctová selanka, z postav figurky, ploché, prázdné figurky, které se jen task tak držely na plátně od jednoho hudebního čísla k druhému... mnohem povedenější je záznam tuším posledního obsazení na broadwayi, které loni vysílala čt - a docela nedávno bylo kompelt přístné na youtube :)
Caddyshack (1980)
"dobré krémové cukroví, syslíku" - srdcová záležitost.
Cesta ke slávě (1976)
odpověď na (zřejmě) řečnickou otázkou tuwanakhy: ve stopách woodyho guthrieho jde mj. člověk jménem arlo, adg :)
Cesty domů (2010) (seriál)
sleduju kvartálně na návštěvách u maminky. nevěřícně, jak je to možný.
Clona (2014) (seriál)
fajn casting. jinak mi to šustí papírem, je to taková prázdná nafouknutá bublina s nepřirozenými dialogy.
Deň a noc (2013) (seriál)
dívala jsem se na to dvacet minut jako zjara, ve výsledku ale myslím, že to není peklo, jen další logický krok. inscenovaná reality show. nevím, jakou má pořad sledovat, já bych ho ovšem nepouštěla od osmi, ale nad ránem, hlavně o víkendu, v alkoholovým opojení to musí být podobně psycho jako kdysi teletubbies :)
Dobrodružství pana Peabodyho a Shermana (2014)
při vší úctě ivan trojan nemůže být lepší než originální ty burell!