Recenze (493)
Rychle a zběsile 5 (2011)
Perfektní. Bomba. Něco nepopsatelného - aspoň pro mě. Co já jsem si mohl přát víc, než takové překvapení v podání Fast Five. Skloubit Rychle a zběsile s Loupeží po italsku je parádní podívaná. Dost se divím, že to režíroval zrovna Justin Lin, ale o to víc si toho vážím. Perfektní postavy, akce po celé 2hodiny filmu, nádherný auta a všechno co k tomu prostě patří. Díky
District 9 (2009)
NEJLEPŠÍ FILM ROKU 2009.NEJLEPŠÍ SCI-FI CO JSEM KDY VIDĚL.NEJLEPŠÍ FILM S MIMOZEMŠŤANY CO JSEM KDY VIDĚL.DOKONALÉ
Jennifer's Body - Bacha, kouše! (2009)
A kdyby to šlo tak dám -5*
Mary a Max (2009)
Krátkometrážní Harvie Krumpet byl pro mě něco zcela neobyčejného a jedinečného, ale Mary a Max bylo něco víc. Krásný příběh - vážně dokonalé umělecké dílo
Pátek třináctého (2009)
Film sám o sobě moc nezaujal - jako už dnes většina remaků. Spíš by mě zajímalo jak probíhal casting na herečky ve filmu :-D kdo měl pěkný hrudník, dostal roli?? :-D jestli jo tak chci být v porotě :-D
Piráti na vlnách (2009)
JÁ CHCI DÁT VÍC HVĚZDIČEK
Rychlí a zběsilí (2009)
Opět Justin Lin, ale jestli mám srovnat Fast & Furious a Tokyo Drift, NEBE A DUDY. Dokonalý akční film, u kterého se prostě nedá nudit. Skvělý Vin Diesel a Paul Walker, ale hlavně nadupané káry (zvlášť můj oblíbený Nissan Skyline GTR 500) + podařený písničkový soundtrack. 85%
The 81st Annual Academy Awards (2009) (pořad)
Souhlasím s většinou osazenstva, že se jednalo o jeden z nejlepších předávání zlaté sošky. S výsledky jsem spokojen, až na Seana Penn (jako asi všichni) :-). Ze Setha Rogena a Jamese Franca mě vážně bolelo břicho - to fakt nemělo chybu. Heath Ledger ho má
Zastav a nepřežiješ 2 - Vysoké napětí (2009)
Nejevětší zklamání roku 2009. Mám Stathama moc rád a Crank (2006) pro mě byl nejlepším adrenalinovým akčňákem, ale tohle se nedá ani hodnotit. A jestli my zase řeknou, že bude Crank 3 tak se asi poseru. 1 hvězdu za tu famózní šukačku na dostizích :-D
500 dní se Summer (2009)
I LOVE THIS