Poslední recenze (34)
14 vrcholů: Nic není nemožné (2021)
Masírka od Netflixu. Borec létá do BC vrtulníkem, s podpůrným týmem a šerpama. Leze s kyslíkem, na fixních lanech. Nejvíc mě vytáčel americký člen výpravy, co pokaždé brečel, jak těžký to celý je. Po třetím vrcholu jsem to musel vypnout. Velký špatný. Pěkný byly záběry na hory. Myslím, že Mára Holeček se směje až se za břicho popadá. Nestěžuje si. Prostě leze.
Strážci Galaxie: Volume 3 (2023)
Strhující začátek, slibná zápletka okolo příběhu Rocketa, ale stupidní druhá půlka poslala film do kolen. Nepomůže ani pár cool momentů, většinou z bitek. 50%
Silo - Údržbářův chlapec (2023) (epizoda)
Rozvláčná temná postapokalyptická detektivka. První dva díly měly spád, teď se relativně jednoduchý děj táhne do 10 dílů. Možná by stačila bohatě polovina.