Recenze (4)
Pacific Rim: Povstání (2018)
Tomuhle filmu chybělo všechno příběh, akce, někdy padl trapný vtip, zápletka ale co mě zklamalo nejvíc byl finální boj během pěti minut byl skoro konec a když nadejde boj jeden proti jednomu tak je ukončen jedním pádem z nebe 🤦 docela se divím že ze sálu nikdo neodešel.
Nespoutaný Django (2012)
Co dodat Tarantino prostě nezklamal film je naprosto úžasný.
Méďa (2012)
Kdo by kdy pomyslel že vznikne tak skvělí film ze spojení plyšového medvídka vulgárního humoru a požívání marihuany. Ale stalo se tomu tak a vzniknul jeden z nejlepších komediálních filmů tohoto roku a taky jeden z mích nejoblíbenějších filmů.
Pán prstenů: Společenstvo Prstenu (2001)
Viděl jsem všechny tři díly Pána prstenů a asi nejlepší je druhý díl jak dějově tak zpracováním bitev, ale doufám že v budoucnu vznikne film na první bitvu kde přišel Sauron o svou moc a prsten.