Recenze (395)
Největší showman (2017)
Impozantné... krásny muzikál, piesne lepšie ako príbeh (hoci aj ten bol skvelý). Hugh si splnil sen a je to na ňom vidieť.
Bastardi (2017)
Pointa pekná, herci tiež, ale zvrat očakávaný, príliš dlhé. To ani nebola komédia, skôr taký lepší rodinný film, kde som sa občas zasmial - ale to na tom filme podľa mňa priorita nebola.
Život za život (2016)
Emócie ustávajú ku koncu, keď ide k nahému predvedeniu zákroku. Pre mňa celkom zbytočné detaily, ale film ako taký držal pokope a vyznel skvele.
Vražda v Orient expresu (2017)
Výborní Kenneth, príbeh, hudba... Konečne zmena (niežeby musela byť) v hlavnej postave a skutočný zásah. Pri Kennethovi sa máme na čo tešiť, divadelnú kvalite premietol na plátno, hoci to ostalo (našťastie) skôr divadlom.
Borg/McEnroe (2017)
Minimalistická dokonalosť.
Dokud nás svatba nerozdělí (2017)
Trochu to viazlo, nemuselo to byť tak dlhé. Nakoniec ale myšlienky zvíťazili nad samotným obsahom. Slušná francúzska komédia.
Zabití posvátného jelena (2017)
Fantastická "Lynchovská" réžia, dokonalá "Smithova" (Eyes wide shut) kamera, diabol Keoghan, presní Colin i Nicole. V rámci žánru film desaťročia. Neskutočné oznamovacie vety bez emócií, mimika Keoghena na Oscara, záplatka - konečne niečo nové.
Highfive (2015) (pořad)
Seriózny, objektívny a zmysluplný magazín.
7 životů (2017)
Na moje veľké prekvapenie to nebola bezduchá akcia, ale celkom fajn film. Úplný záver trochu lacný, ale všetko ostatné dobré. Noomi je skvelá herečka.
Medzi nami (2016)
Úplný odpad. Totálne skreslené, subjektívne dezinformácie snažiacich sa o prvoplánovú senzáciu a pozornosť. Tá sa síce v médiách podarila, našťastie, slovenský divák už nie je tak naivný, aby každú takúto blbosť zhltol aj s navijakom.