Recenze (76)
Danny & Jarry (2022) (seriál)
Vincent Vega a Jules Winfield(z Pulp Fiction) z Ostravy.
Volha - FOXTERIÉRY (2023) (epizoda)
Nechápu ty nenávistný komentáře tady.
Létající Čestmír (1983) (seriál)
Zase Mělník :-)
Válka zítřka (2021)
Výprava docela pěkná, ale scénář i herci trochu slabší. Na to, že vetřelci tam už dávno byli, přijde manželka a kluk ze školy. Proč nenačasovat bombu, když se s ní můžeme hrdinsky odpálit apod.
Neviditelný (2020)
Čekal jsem víc. Škoda že pro hlavní roli nebyla vybrána nějaká sympatičtější herečka.
Kde se země chvěje (2019)
Na mě to teda zapůsobilo hodně. Prostředí Japonska tomu taky hodně přidalo. Zaslouží si to vyšší hodnocení.
Hříšnice - Cora (2017) (série)
K úplné dokonalosti tomu sice maličko chybí, ale i tak davám plnou.
Sibel (2018)
Ani mě tolik nezaujal příběh jako to zobrazení toho, jak to ještě někde může fungovat "po staru" - dohazovačky a pro ženskou je největší štěstí, když se vdá a do toho naopak mobily a čučení na TV.
Veterán (2020) (TV film)
Čtyři hvězdy si to zaslouží. Pátou přidávám kvůli zdejšímu nespravedlivému hodnocení.
Zombieland: Rána jistoty (2019)
Dobře jsem se bavil :-)