Recenze (454)
Agentura Puzzle - Pohřeb (2004) (epizoda)
Příšerné herecké výkony, ale kvůli Hansi Hagenovi dávám jednu *.
Alf (1986) (seriál)
Já jsem říkal: Lucky, nech ten kufr, nech ten kufr! :D
Amadeus (1984)
V případě tohoto po všech stránkách vynikájícího snímku se dá hovořit o cti ho vidět.
Americká krása (1999)
"To je moje žena Carolyn. Vidíte, jak její nůžky na růže ladí s jejími rukavicemi? To není náhoda. Nebývala vždycky taková. Dřív bývala šťastná."
Anděl Páně (2005)
Bůh v podobě dýmem z cigaret nažloutlého Jiřího Bartošky s tím jeho prohuleným hlasem ????? To je vážně na mě moc.
Angels Crest (2011)
Slova jsou tu zbytečná. Je to syrové, je to pravé, je to silné. Rozhodně by tento film neměl hodnotit někdo, kdo v životě nezažil víc než že mu na dýze ukradli mobil.
Anna Kareninová (1997)
Plně souhlasím se Squibem, američani ať si točí svůj Pearl Harbour,Pretty Woman a Sám doma a bohatý, ale na náměty z evropských a jiných krajin by neměli ani koutkem oka pohlédnout.Film je to pěkný a sugestivní, ale prostě čichám čichám amíky, což je filmu víc než na škodu.Bůh žehnej Spielbergovi za Schindlerův seznam.Vypadá to,že on jediný z Hollywoodských tvůrců se nenarodil jako bůh a dokáže tak pochopit i jiné kultury a zpracovat jejich náměty.
Antikrist (2009)
Totální psycho, které už nechci nikdy vidět. Souhlasím s uživatelem Malarkey.
Arctic: Ledové peklo (2018)
Konečně skutečný a uvěřitelný survival! Bez keců o životě, flashbacků a nedej Bože sexu. Mads Mikkelsen perfektní jako vždy!
Armageddon (1998)
Absolutní kýč s ocasem absolutního patosu.