Recenze (454)
Hlídač č. 47 (2008)
Karel Roden opět perfektní, jinak další smutný příběh o tom, co jsou někteří lidé ochotni zničit, aby si mohli jednou vrznout.
Hluboko v lesích (2000)
Chce se mi zvracet. Větší sračku pro debily jsem neviděla.
Hodíme se k sobě, miláčku...? (1974)
To vokno by se mělo umejt. - To je asi tak veškerá manželská romantika.
Hodiny (2002)
Rozhodně to není film pro primitivy, kteří na konci filmu pronesou větu jako " To se jako chtěla zabít kvůli dortu?! ". Takové lidi předem prosím : neurážejte tento skvostný film tím, že se na něj budete dívat.
Hodná holka (2002)
Podle textu distributora to vypadá na úplně jiný film, než jakým pak opravdu je. Je totiž o moc hlubší a vážnější. A bohužel je to všechno skutečné. Žena, která pocity hlavní hrdinky nezažila, si může gratulovat. Je strašné být na začátku života a nežít ani ničím podobným životu. Vědět, že vám utíká čas a že už vás nic hezkýho nečeká. Bohužel další nedoceněný snímek.
Holka na zabití (1975)
A co byste si koupil za dvě pade vy, soudruhu?!
Holky z porcelánu (1974)
Když ono je to takové miloučké a blboučké... :)
Hory mají oči (2006)
Co to jako proboha mělo být???!!!
Hory mají oči 2 (2007)
Podle prvního dílu, který byl ostudou, je tohle ještě koukatelné.
Hostel II (2007)
Kdybych mohla, dám mínus deset. Odpad je slabé slovo.