Recenze (454)
Hrabě Drakula (1970) (TV film)
Kam se na toto zpracování hrabou všechny ty americký slátaniny.
Hráči (1998)
Film bezpochyby dobrý, avšek pro mě na jedno zkouknutí. Žádná extra pecka.
Hráči se smrtí (1990)
Minulost je sice za námi, ale pořád ji vlečeme s sebou.
Hra na utrpení (2008)
Ty dvě hvězdy jsou za scénu s klaunem v křesle. To byl hukot. Jinak béčko bez chuti a zápachu.
Hranice smrti (2007)
Jeden z mála filmů, kde hlavní postavy CHTĚJÍ ŽÍT a o svůj život BOJUJÍ, a nenechávají se rozsekat zaživa jako to můžeme vidět ve většině amerických moderních hororů s bohatými a dokonale pitomými teenagery.
Hrůza v Connecticutu (2009)
Kdyby se radši autoři drželi skutečného příběhu, místo natáčení téhle slátaniny, byl by výsledek rozhodně lepší. V tomto případě by v úvodu vůbec nemělo zaznít, že byl film natočen podle skutečných událostí.
Hrůzná minulost (2012)
Musím říct, že opravdu příjemné překvapení. Čekala jsem další moderní slátaninu pro ty jednodušší z lidí, ale ono ne. Ono to bylo dobré. Samozřejmě po zapřemýšlení po skončení jsou tam jisté nedotažené momenty ve scénáři a škoda těch posledních 10 vteřin, ty to pro mě podělaly na celý čáře, ale jinak povedený kousek, který se, když už nic víc, alespoň vymyká současnému filmovému shitu.
Hry bez hranic (1965) (pořad)
Vždycky jsem milovala úvodní znělku, jak tam ti barevní panáčci běží k té koruně. Parádní nostalgická záležitost. :)
Hvozd (2015)
Výborná atmosféra a lokace, napětí, reálné chování postav. ALE strašná škoda, že příšery nezůstaly skryty mnohem déle, tohle odtajnění přišlo MOC brzy a pak už nebylo z čeho vařit.
Hypermarket (2007) (TV film)
Ta hvězda je jen kvůli panu Krobotovi, který je dokonalý vždy a všude.