Recenze (454)
Kult hákového kříže (1998)
Nemám slov.Jeden z nejsilnějších filmů, co jsem kdy viděla.Ikdyž velmi mírně komerční.
Amadeus (1984)
V případě tohoto po všech stránkách vynikájícího snímku se dá hovořit o cti ho vidět.
Ostrovní zprávy (2001)
Pro mě je tenhle nádherný film především o tom, jak spásonosný a veledůležitý je návrat ke svým kořenům a nalezení toho pravého člověka.
Kdysi byli bojovníky (1994)
Syrový příběh, který vám vezme všechny iluze, pokud jste jaké kdy měli.
Hodiny (2002)
Rozhodně to není film pro primitivy, kteří na konci filmu pronesou větu jako " To se jako chtěla zabít kvůli dortu?! ". Takové lidi předem prosím : neurážejte tento skvostný film tím, že se na něj budete dívat.
Petrolejové lampy (1971)
Jeden ze skvostů české kinematografie, a to především zásluhou famózního výkonu Petra Čepka coby bývalého vojáka umírajícího na syfilis.Skvěle zahrané fáze nemoci a postupný rozklad psychiky nemocného člověka...
Městečko Twin Peaks (1990) (seriál)
Luxus pro náročné a vnímavé lidi, který už nikdy nic nepřekoná.
Po stopách krve (1969)
Naprosto brilantní film ve všech směrech. Rudolf Hrušínský luxusní, atmosféra tak hutná, že by se dala krájet. Bez diskuze nejlepší česká krimi.
Simpsonovi (1989) (seriál)
Bart: "S tou zlomenou nohou si tohle léto vůbec neužiju." - Homer: "Neboj se, chlapče, až budeš pracovat jako já, neužiješ si žádný léto."
Blondýnka (2022)
Ana de Armas vynikající, celkově výborný snímek. Kazí mi to jen závěr, ona sebevraždu nespáchala, už se ví, i díky výpovědi Petera Lawforda, že ji zavraždil Bobby Kennedy.