Poslední recenze (17)
96 hodin: Zúčtování (2014)
Už když jsem viděl prvních pár záběrů na mrakodrapy bylo jasné, že půjde o stejně špatné pokračování jako to bylo u dílu druhého. První díl byl tak odlišný od všech těch současných akčních filmů, ale tohle je jen další průměr. Prosím, už ten 1. díl dál nezabíjejte něčím dalším. 3*
Méďa 2 (2015)
Dlouho jsem se tak ze srdce nezasmál jako u tohohle snímku. Byla místa, bez kterých by se film mohl obejít a byl by přímočarý a asi i lepší, ale humor na špičkové úrovni. :)
Paranormal Activity: Prokletí (2014)
Ještě jsem snad nekomentoval žádný díl PA a myslím, že bude stačit jeden, který bude vesměs univerzální. Celá série PA je jen udice na peníze a zabitý potenciál. Ano blabla blair witch blabla pořád dokola. Myslím, že trend hororů snahou o autentičnost není špatný, i když je to pořád dokola, ale na požitek z filmu to má jistý vliv. Momentálně jediné dobré horory vychází od Wanna a jeho bandy, dobře možná ještě Scott Derrickson a zbytek je slabych 40-50 ze 100. Proč Leigh Whannell a Wann dokážou tedy udělat tak skvělé horory? Za 1. Joseph Bishara a za 2. umí film dovést dokonce a nezabít potenciál po dvaceti minutách. Tento díl, stejně jako díl první měli potenciál. První díl asi největší, protože po 2-4 bylo těžké se dostat zas do správného tempa. Ale opět došlo k tomu samému, tvůrci neustále všechny zabíjí aby mohli natočit další díl a sebrat další prachy apod. Jasně filmařina je bussines( Si říkate). Houby s hovnem, filmařina, a kór u tohodle žánru, je umění a proto bude PA jen ždímačka na prachy a nic víc. A pak tu bude Whannell a Wann, kteří budou ždímat prachy a těšit nadšence hororových snímků jako jsem Já. Bye **