Recenze (3 475)
Prolomit kód - Ztracená civilizace (2022) (epizoda)
Jinými slovy - podívejte se, jak jsme dobří, vyluštili jsme to, ale neprozradíme vám ani písmenko ...
Prolomit kód - Případ Zodiac (2022) (epizoda)
Snad poprvé prozradili i něco málo z vyluštěného.
This Is Me...Now (2024)
Nejsem.fandou muzikálů ani Jenifer Lopez. Muzika v pohodě, trochu divoké choreografie, příběh poslepovaný jen aby propojil jednotlivé songy. Můj šálek čaje to nebyl, řekla bych, že forma převálcovala obsah, byl-li jaký.
Všechno bude (2018)
Více později
Pardon, nezastihli jsme vás (2019)
Ty vole!! Sociální drama podobného formátu jsem viděla naposledy u de Sica! Hustý! Místy se mi z toho svíral žaludek. Hodně otázek, žádné odpovědi. Přesně tohle očekávám od současného filmu, má to atmosféru, je to autentické a nadčasové.
Sněžit už nikdy nebude (2020)
Dokážu si představit, že se u toho filmu může někdo nebetyčně nudit. Mne naopak právě takové snímky baví. Poklidné atmosféra se znepokojivým kontextem. Kdo je záhadný Žeňa? A jak se to všechno skončí?
Vyměřený čas (2011)
Kdo mě zná, ví, že nejsem fanoušek sci-fi. Většinou mi přijdou samoúčelné bez velkého tématu a logická linka je značně kostrbatá. Film má pokládat otázky, nemusí nabízet odpovědi. Tady byla otázka položena hodně konkrétně - jak cenný je lidský čas? Jak ho využíváme? Je to nejcennější, darovat někomu svůj čas?
Země zločinu - Zločin na hranicích (2022) (epizoda)
Podřadná detektivka, kterou nezachránilo ani Lipno.
Il Boemo (2022)
Film, který dostal řadu ocenění, ale mého srdce se příliš nedotknul.
Tisdagsklubben (2022)
Skandinávskou kinematografii jsem si oblíbila pro její specifičnost a originalitu, ale poslední dobou se mi čím dál víc zdá, že kopíruje laciné hollywoodské scénáře. Bohužel.