Recenze (126)
Scooby-Doo (2002)
No já úplně nevím o co tady lidem jde. Film je dobrej a je vtipnej
Griffinovi (1999) (seriál)
Není špatné
Saw: Hra o přežití (2004)
Pěknej krvák. Má co do sebe a mě nadchl
Policajt v Beverly Hills II (1987)
Dobrý
Kdo přežije - Thajsko (2002) (série)
Původně jsem se nechtěl na Thajsko dívat nechtěl, ale jelikož jsem fanoušek Survivora tak mě to nedalo a koukal jsem se. Nechápu co se vám na tom nelíbí. Je to série jako každá jiná a já si našel zde oblíbence. Dokonce bych řekl, že je to lepší než Markézy
Bastardi (2010)
Ha ha to byla prča
Legenda o Enyovi (2009) (seriál)
Proč ne. Mě seriál nadchnul a bavil. Po vidění 6 dílů jsem nadšený.
Škleb (2011) (amatérský film)
Průměr :X
Tučňáci z Madagaskaru (2008) (seriál)
Opice by byly asi lepší
Madagaskar 2: Útěk do Afriky (2008)
Chci se stát profesionálním pískačem, už teď jsem v tom dost dobrý, ale chtěl bych se ještě zlepšit a pak se tím živit. To neomrzí :P