Recenze (166)
Muž jménem Otto (2022)
Dojemný příběh.
Prázdniny v Provence (2016)
Vůbec nevím, co s tím.
Top Gun: Maverick (2022)
Tom bude do budoucna určitě nesmrtelný. A tohle je pecka. Finální scéna a zápletka je nejlepší.
Když draka bolí hlava (2018)
Neherec, co se snaží mluvit slovensky, Slovenka, co se snaží mluvit česky, spratci prominentních ve všech rolích, hudba jako ze základní školy, kostýmy jak když je člověk dělá doma, při kování používají borax, který dříve nebyl - krom toho, proč podkovu sype boraxem, když jí nechce svařovat,...... no prostě fakt hnus.
K zemi hleď! (2021)
Tak jako jo, podival jsem se, neurazilo. Odloženo do kastliku: stačí vidět jen jednou.
Deníček moderního fotra (2021)
Pohodová komedie. Čtvrtá hvězda, protože jsem byl sám na mateřské, a vím, co to je. Navíc jsem knížku četl a bavil jsem se i tak.
Taková moderní rodinka (2009) (seriál)
Ty Burrell je top. Baví mě celou dobu. Oddechový seriál, který bavil.
Kominského metoda (2018) (seriál)
Michael Douglas skvěle hrál. Doufám, že bude pokračování.
Sexuální výchova (2019) (seriál)
Jeden z nejlepších Netflix seriálů. Je to trochu vulgární, ale dějová linka je tak zajímavá, že pohltí.
Koruna - Série 4 (2020) (série)
čtvrtá série je také mazec. Je jiná. Myslel jsem, že slabší. Ale naopak. Je to zase pecka. Jo, trochu mě schází předešlá léta. Přeci jen je to už v "naší době". Ale je to stále strhující.