Oblíbené filmy (10)
Vykoupení z věznice Shawshank (1994)
Právem je tento film první v žebříčku. Miluji filmy z vězeňského prostředí a po shlédnutí tohoto jsem naprosto očarován. Morgen Freeman role na Oscara!!!
Město bohů (2002)
Gladiátor (2000)
Z generála otrokem...z otroka gladiátorem...gladiátorem která se postavil císaři...Top role Russela Crowea
Americký gangster (2007)
Příběh rytíře (2001)
Velmi dobře natočený film, vtipný akční, výborný příběh.....je tam všechno co by dobrý film měl mít.
8. míle (2002)
Příběh Eminema ve špinavém a chudém Detroitu... výborná hudba a skvěle zachycené prostředí ghetta. Oscar za nejlepší filmovou píseň roku Lose yourself
Komici s.r.o. The Tour (2016)
Očekávaní zda film splní předpoklady a zaútočí na mou bránici ho nejen splnil ale ještě předčil. Dát dohromady komické neřízené střely u kterých nevíte co a kdy vlastně řeknou či provedou a ve finále z útržků a scének z celé tour vytvořit kvalitní road show která v Čechách nemá obdoby...pane Šajmoviči máte moje uznání. Miloš Knor jako táta všech účinkujících se snaží tour vést alespoň na hranici zdvořilosti a seriozního jednání, což mu kolegové v žádném případě nedovolí. Ruda z Ostravy s Lukášem Pavláskem jsou dvojka která mě dostala nejvíc. Každá Rudova hláška je lepší než druhá a Lukášům Jožo Kysucký mě rozesměje i ve snu. Orgasmus Ester Kočičkové je červenou nití filmu u kterého se znova a znova budete za břicho popadat. I Tomáš s Richardem přispějí svými kousky k dílu a když to všechno namícháte máte dokonalý koktejl zábavy. Ano zřejmě to nebude zábava pro každého a některé výstřelky mohou přijít trapné ale u Komiků jde především o zábavu. A té se mi dostalo!